loading...
دستگاه لیزر تیتانیوم
Hasti Ahmadi بازدید : 18 شنبه 14 بهمن 1402 نظرات (0)


تاریخچه  دستگاه لیزر تیتانیوم ؟

تولید دستگاه لیزر تیتانیوم، که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است، توسط شرکت آلما آمریکا آغاز شده است. این دستگاه با استفاده از سه طول موج متفاوت، به صورت همزمان به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و ریشه موهای زائد را از بین می‌برد.

با توجه به اینکه استفاده از لیزر ممکن است منجر به سوختگی پوست شود، شرکت آلما آمریکا یک سیستم خنک‌کننده قوی در این دستگاه برای پیشگیری از این رخداد تعبیه کرده است. این سیستم خنک‌کننده علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش احتمال سوختگی، به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم در حقیقت ساخت شرکت آلما الیز آمریکا است، اما شرکت‌های چینی نیز تحت لایسنس این شرکت فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر، در بازار تنوع زیادی از دستگاه‌های لیزر با طول موج‌های متفاوت موجود است و لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در این حوزه به شمار می‌رود. این دستگاه به دلیل عملکرد برتر و اثربخشی فوق‌العاده‌ای که دارد، به سرعت توانسته است جایگاه خود را در بین کلینیک‌های زیبایی بیابد. شرکت آرتین پرتو تجهیز، به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و با سابقه در زمینه فروش دستگاه‌های لیزر، انواع مدل‌های لیزر از جمله، تیتانیوم پلاس، هایفو 4 بعدی، هایفو 7 بعدی، الترافورمر، دستگاه لاغری و دستگاه کیوسوئیچ را با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌کند.

تازه ترین و جدیدترین نوع لیزر برای حذف موهای زائد است .این دستگاه ۳ طول موج مهم و موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این بدان معناست که لیزر به موها در سه عمق مختلف فولیکول به طور همزمان ارسال میشود و باعث غیر فعال شدن ریشه مو خواهد شد.

خرید لیزر تیتانیوم

همچنین این دستگاه  از یک هندپیس منحصربفرد Quattro بهره میبرد. این بزرگترین ابعاد سر اپلیکاتور نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر است، به این معنی است که زمان درمان بیمار تا ۵۰ درصد کاهش پیدا میکند. همچنین به دلیل سیستم مدرن خنک کننده آیس پلاس (ICE PLUS) پوست را کاملاً خنک می‌کند، این ویژگی باعث می‌شود که در حین انجام لیزر درمانی، بیمار هیچ دردی را احساس نکند.

قیمت دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال یعنی تمام فصل های سال برای انواع پوست و نوع مویی مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور موثر و رضایت بخش برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه و موهای رنگ روشن مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس جزو لیزرهای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) میباشد که مهم ترین مجوز جهانی دستگاه های لیزر در دنیا میباشد.

از دیگر مجوزهای مهم این دستگاه مجوز استاندارد اروپا ( CE ) میباشد که دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس در کارنامه خود به همراه دارد در ضمن مجموعه ما با افتخار این مجوزها را با قابلیت استعلام خدمت شما ارائه میدهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 و کاربرد های آن 

این دستگاه  به عنوان یک نوع از دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود که از ماده تیتانیوم در فرآیند ایجاد پرتو لیزر استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها در بسیاری از کاربردها از جمله پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم یک ابزار پیشرفته است که از تکنولوژی لیزر برای تولید اشعه‌ی کاملاً هم‌سان با طول موج نزدیک به 800 نانومتر استفاده می‌کند. این دستگاه به طور گسترده در زمینه‌های پزشکی، صنعت و پژوهش به کار می‌رود. یکی از کاربردهای مهم این دستگاه در لیزر درمانی و زیبایی است.

 لیزر تیتانیوم چه اثراتی دارد؟

با توجه به عملکرد فوق العاده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و بی‌خطر حساب کرد. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه، عوارض جانبی به همراه ندارد و بیمار پس از اتمام درمان هیچ گونه علایم و التهابات پوستی را احساس نخواهد کرد.

گاهی اوقات ممکن است افرادی که دارای پوست‌ های حساس هستند در ناحیه تحت درمان کمی قرمزی مشاهده کنند که این اثرات بعد از نیم ساعت کامل از بین می‌ رود و جای هیچ گونه نگرانی نیست و تا به امروز متخصصان زیبایی، عوارض جدی را توسط بیماران را اعلام نکرده اند.

میزان تاثیر گذاری لیزر تیتانیوم پلاس :

کارایی این لیزر ارتباط مستقیمی با رنگ پوست و موی افراد دارد. افراد دارای پوست‌ تیره، موهای ضخیم‌تری نسبت به سایر افراد دارند، اما این دستگاه با بکارگیری لیزر تیتانیوم پلاس و چندین جلسه درمان می‌توانند نتایج رضایت‌بخشی را کسب کنند.

دستگاه لیرز تیتانیوم 2024

ادغام طول موج‌ های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در دستگاه باعث می‌شود تا عمق ریشه فولیکول موها را هدف قرار دهد و بیش از 90% موها را نابود کند. موهایی که به اصطلاح زیر پوستی و بیکینی نامیده می‌ شوند نیز در این روش به خوبی از بین می‌روند. اغلب پزشکان پوست و مو معتقد هستند طول موج‌ های 755، 810، 940 و 1064 نانومتر که در بالا به آن اشاره کردیم در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را برای رفع موهای زائد به دیگران نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است هیچ کدام از دستگاه‌ های لیزر نمی توانند تا به طور کامل و 100% موهای زائد را از بین ببرند! می‌توانیم با اطمینان بیان کنیم لیزر تیتانیوم پلاس در بین سایر دستگاه‌ ها، موفقیت و عملکرد اجرایی بالایی در از بین بردن ریشه موها دارد. به همین دلیل دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرتین پرتو تجهیز عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در اختیار دارد.

تفاوت های تیتانیوم پلاس با سایر دستگاه ها

طول موج و فرکانس‌ قوی:

مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌ لیزر تیتانیوم پلاس مربوط به طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها با طول موج بسیار ضعیف، قدرت از بین بردن موهای زائد را ندارند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه‌ لیزر هنوز نتوانسته‌اید نتیجه خوبی و رضایتمندی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم پلاس با برخورداری از طول موج‌ های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی و اثر بخش برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود.

اندازه نقطه پرتو لیزر تیتانیوم:

تفاوت‌ دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با سایر دستگاه‌ ها مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن‌ها است. هر چقدر اندازه اسپات لیزر دستگاه بزرگتر باشد بر سریع تر شدن روند درمان تأثیرگذار است. بیشتر لیزرها قطر پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن نقطه تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن سطح وسیعی از پوست، درمان را آسان‌‌تر می‌کند.

طول عمر بالای دستگاه تیتانیوم پلاس:

دستگاه‌ های لیزر بر اساس نوع تکنولوژی و فناوری به کار رفته از لحاظ مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دسته محصولاتی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارد و با داشتن دو عدد هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم عبارتند از:

دقت بالا دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

این دستگاه قادر به تولید اشعه‌ی بسیار دقیق و کنترل‌شده است که می‌تواند به تنظیمات دقیق درمانی و زیبایی منجر شود.

عملکرد پایداردستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این دستگاه به‌کار می‌رود، باعث می‌شود که دستگاه به طور پایدار عمل کند و تغییرات کمتری در خروجی لیزر داشته باشد.

کاربردهای گسترده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

دستگاه لیزر تیتانیوم در درمان انواع مشکلات پوستی، از جمله لکه‌های پوستی، جوش‌های مزمن، انواع لیزرهای زیبایی، حذف موهای غیرمطلوب و حتی در تحقیقات علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، دستگاه لیزر تیتانیوم ممکن است نیاز به کالیبراسیون و نگهداری منظم داشته باشد تا عملکرد بهینه را حفظ کند و از سالمت بیشتری برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شرکت نویان طب مانلی بزرگترین تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه لیزر ، دستگاه هایفو ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,872
  • بازدید کلی : 2,209