loading...
دستگاه لیزر تیتانیوم
Hasti Ahmadi بازدید : 30 سه شنبه 08 اسفند 1402 نظرات (0)

به احتمال زیاد عبارت هایفوتراپی یا هایفو را در کلینیک‌های زیبایی یا از زبان دوستانتان شنیده‌اید. هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست و سفت شدن آن است. این روش برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. هایفو (HIFU) مخفف کلمه «High-intensity focused ultrasound» بوده و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. اولتراسوند انرژی فراصوتی است که در این روش زیبایی استفاده می‌شود.

اگر قصد جوانسازی پوست و هایفوتراپی را دارید، حتما با چند پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی مشاوره داشته باشید. سوالات و انتظارات خود را با پزشک مطرح کنید.

پزشک شما را در انتخاب بهترین روش زیبایی راهنمایی می‌کند. در ادامه مطلب با هایفوتراپی، مزایا و معایب این روش زیبایی آشنا می‌شوید و راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که این روش برای شما مناسب است یا خیر.

همه چیز در مورد هایفوتراپی چیست(هایفوتراپی پوست با دستگاه هایفوتراپی)

قیمت دستگاه هایفو

هایفوتراپی یکی از روشهای جوانسازی پوست و نسبتا جدید است. برخی افراد این روش را جایگزین غیرتهاجمی و بدون درد لیفت صورت می‌دانند. در این روش از انرژی فراصوت برای تحریک کلاژن‌سازی استفاده می‌شود. تولید کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌کند. اولین بار از هایفو برای درمان تومور استفاده شد. از سال ۲۰۰۸ این روش در متدهای زیبایی کاربرد پیدا کرد. هایفوتراپی در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو تایید شد. پس از آن در سال ۲۰۱۴ کاربرد آن برای رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه گردن و لیفت سینه مورد تایید قرار گرفت.

چندین آزمایش در طول سال‌ها مشخص کرده است که هایفو برای لیفت صورت و رفع چین و چروک موثر بوده و کاملا بی‌خطر است.

 اثرات این روش چند ماه پس از درمان به خوبی قابل مشاهده است. هایفو می‌تواند جایگزین خوبی برای جراحی لیفت صورت باشد. به خصوص جوانانی که نمی‌خواهند، برای لیفتینگ زیر تیغ جراحی بروند. البته در افرادی با افتادگی پوست شدید هایفو به خوبی جراحی لیفت صورت عمل نمی‌کند. به طور کلی نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام ‌داده‌اند، مثبت است و این روش توسط بسیاری از متخصصان زیبایی پیشنهاد می‌شود.

خرید دستگاه هایفو

انواع هایفوتراپی برای بخش های مختلف صورت و بدن

از هایفوتراپی و اولتراپی برای جوانسازی و ترمیم پوست نواحی مختلف استفاده می‌شود. هایفو یک روش بسیار موثر بوده و علاوه بر رفع چین و چروک به لیفتینگ صورت و بدن نیز کمک می‌کند. این روش غیرتهاجمی بوده و درد بسیار کمی دارد. برخی از کاربردهای هایفو را در ادامه به صورت خلاصه معرفی کرده‌ایم.

۱. هایفوتراپی صورت چیست و چگونه زاویه سازی انجام می دهد؟ 

هایفو در صورت کارهای متفاوتی انجام می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین اثرات هایفوتراپی در صورت جوانسازی و زیباسازی پوست صورت است. در ناحیه پیشانی می‌توان خطوط افقی و عمیق را با استفاده از هایفو از بین برد. با صاف و سفت شدن پوست در این ناحیه لیفت پیشانی انجام شده و ظاهر صورت مطلوب می‌شود. همچنین یکی از روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی روش هایفو است. هایفو با رفع چین و چروک و تولید کلاژن باعث بالا رفتن ابروها می‌شود.

هایفو در از بین بردن چربی‌ها نیز موثر است. این دستگاه، چربی ناحیه پلک بالا را از بین برده و با ایجاد کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌کند. هایفوتراپی مانند لیفت چشم یا جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)، برای از بین بردن خطوط دور چشم نیز موثر بوده و نواقص این ناحیه را برطرف می‌کند.

هایفوتراپی بینی هم از انواع پرکاربرد هایفو برای بینی‌های نیازمند اصلاحات ریز است. از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت بینی و رفع خطوط روی بینی نیز استفاده کرد. این روش غیرتهاجمی بوده و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند. البته دیدن این تغییران تنها با عکس قبل و بعد هایفوتراپی بینی امکان پذیر است و تغییرات بسیار طبیعی و نامحسوس به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از اثراتی که هایفوتراپی دارد، زاویه سازی فک است. تاثیر هایفو بر پوست صورت تنها بر روی جوانی پوست نیست و بر زاویه سازی فک هم اثر می‌کند. با کلاژن سازی پوست، غبغب لیفت می‌شود و فک زاویه پیدا می‌کند.

۲. هایفوتراپی غبغب و نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

هایفوتراپی به رفع چربی و افتادگی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این روش می‌توان غبغب را تا حدی از بین برد. با تحریک کلاژن سازی در زیر چانه و غبغب، پوست غبغب سفت و کشیده می‌شود و پوست جوان‌تر به نظر می‌رسد.

معمولا کسانی که هایفو انجام می‌دهند در ابتدا نظرات بسیار مثبتی دارند و تا چند سال اول از این روش راضی هستند. برخی از پزشکان گزارش کرده‌اند که مراجعه‌کنندگان آنها بعد از چنیدن سال با اعتراض به افتادگی پوست مراجعه کرده‌اند.

۳. هایفوتراپی شکم و هایفوتراپی پوست شکم

انرژی اولتراسوند می‌تواند به لایه‌های چربی نفوذ کرده و سلول‌های چربی را از بین ببرد. به همین دلیل این روش برای ناحیه شکم نیز موثر بوده و چربی این ناحیه را کمتر می‌کند. البته برای نتیجه بهتر باید همراه با هایفو برای لاغری شکم ورزش و رژیم غذایی را در برنامه خود قرار داد. این روش در کاهش چربی و رفع شل‌شدن پوست شکم کاربرد دارد.

از آن‌جایی که انرژی هایفو به لایه‌های چربی نفوذ می‌کند، می‌تواند چربی‌ها را از بین ببرد. در ناحیه شکم، پهلوها و ران می‌توان از هایفو برای لاغری استفاده کرد. هایفوتراپی لاغری تا حدودی سلول‌های چربی را از بین برده یا کوچک می‌کند.

در صورتیکه می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، حتما با دکتر مشورت کنید. گاهی روش‌های دیگر لاغری موضعی می‌تواند به برطرف کردن چربی شکمی شما به شکلی موثرتر کمک کند.

۴. هایفوتراپی دور چشم با بهترین دستگاه هایفوتراپی

یکی از استفاده‌هایی که هایفوتراپی دارد، هایفوتراپی دور چشم است. این روش به از بین بردن تیرگی، سیاهی، گودافتادگی اندک، چین و چروک‌های دور چشم یا همان پنجه کلاغی‌ها کمک می‌کند. با استفاده از هایفو با بهترین دستگاه هایفوتراپی برای دور چشم، می‌توان ظاهر صورت شما را چندین سال جوان‌تر کرد. فراموش نکنید که مراجعه به بهترین دکتر پوست برای هایفو دور چشم از اقدامات مهم است. چشم عضو مهمی است و بهتر است که به یک دکتر ماهر و باتجربه مراجعه کنید.

برای رفع تیرگی دور چشم روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توان از فیلر زیر چشم، مزوتراپی یا آر اف فرکشنال استفاده کرد. یکی از روش‌های موثر استفاده از هایفوتراپی است. برای رفع تیرگی دور چشم تقریبا ۳ جلسه درمان مورد نیاز است. در این روش با کلاژن‌سازی و تحریک لا‌یه‌های پوست رنگدانه‌های اطراف چشم تغییر رنگ داده و از حالت کبودی خارج می‌شوند.

۵. هایفوتراپی مو

یکی از روش‌هایی که به کاهش ریزش مو و بهبود رشد مو کمک می‌کند، هایفوتراپی است. البته هایفوتراپی مو زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که پزشک شما روش‌های دیگر را موثر نداند و علت ریزش مو عاملی چون پرکاری تیروئید یا اختلالات هورمونی نباشند. در این صورت ابتدا باید علت ریزش مو پیدا شده و برای درمان آن اقدامات درمانی انجام شوند.

۶. هایفوتراپی واژن

حتما از خود می‌پرسید هایفوتراپی واژن چیست! معمولا خانم‌ها با زایمان یا افزایش سن دچار مشکلاتی در ناحیه واژن می‌شوند. با استفاده از هایفو واژن می‌توان کلاژن‌سازی در این ناحیه را افزایش داده و پوست صاف و سفت ایجاد کرد. پس از درمان افتادگی پوست در این ناحیه برطرف می‌شود.

ضررهای هایفوتراپی و عوارض هایفوتراپی چیست؟

عوارض هایفوتراپی زیاد نبوده و در عرض چند روز از بین می‌رود. در حین عمل هایفو ممکن است، کمی درد حس شود. در برخی افراد با هر پالس الکتریکی احساسی شبیه به وارد شدن خار در پوست تجربه می‌شود. اگر نگران درد هستید، حتما پیش از عمل با پزشک خود مطرح کنید. ممکن است، پزشک قبل از شروع هایفو مصرف استامینوفن یا داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن را پیشنهاد دهد.

بلافاصله بعد از درمان ممکن است، قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید. این عارضه پس از چند ساعت به طور کامل برطرف می‌شود. در برخی افراد احساس سوزن سوزن شدن برای چند هفته ادامه خواهد داشت.

یکی از عارضه‌های نادر کبودی و بی‌حسی موقت است. این حالت پس از چند روز از بین می‌رود. اگر این روش توسط یک دکتر پوست آموزش دیده و باتجربه انجام شود، بسیار ایمن است. به راحتی می‌توان پس از انجام این عمل به کارهای روزمره مشغول شد.

دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

فواید هایفوتراپی و فواید هایفوتراپی چیست؟

براساس گفته انجمن جراحی پلاستیک آمریکا هایفو و سایر روش‌های زیبایی بدون جراحی در چند سال گذشته بسیار محبوب شده و تقاضای زیادی داشته ‌اند. نظرات درباره هایفوتراپی معمولا مثبت است. هایفو در جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و مزایای زیر را به همراه دارد:

کاهش چین و چروک

سفت شدن پوست افتاده در ناحیه گردن

لیفت گونه، ابرو و پلک‌ها

زاویه‌سازی فک

سفت شدن ناحیه سینه

صاف شدن پوست.

 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شرکت نویان طب مانلی بزرگترین تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه لیزر ، دستگاه هایفو ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 1,782
  • بازدید کلی : 2,119