loading...
دستگاه لیزر تیتانیوم
Hasti Ahmadi بازدید : 21 دوشنبه 22 آبان 1402 نظرات (0)

امروزه متاسفانه بدلیل تغذیه های نامناسب و کاهش فعالیت ها، چاقی و اضافه وزن در بین افراد افزایش یافته است، همچنین باید بگوییم بر اساس نوع ژنتیکی که داریم در نواحی خاصی از بدن بافت چربی بیشتری ذخیره داریم. این نقاط معمولا در محل پهلوها و یا شکم وجود داشته و همین موضوع سبب می شود تا کم کردن بافت های چربی این نواحی به سختی صورت بگیرد.

برخی افراد سعی می کنند با رعایت رژیم های غذایی یا وزرش کردن، اضافه وزن و چاقی خود را کنترل کنند، اما باید بگوییم که قطعا این روندها زمان بر است، و افرادی که بخواهد به لاغری سریع برسند، این روش ها جواب گو نمی باشد، در نتیجه با توجه به موارد گفته شده استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش بافت چربی شکم و پهلو و لاغری سریع بسیار موثر باشد. اما سوالی که خیلی از افراد دارند این است که چطور بهترین دستگاه لاغری شکم و پهلو و سلولیت پا را بشناسیم؟

دلایل چاقی افراد چیست؟

افزایش وزن و چاقی عوامل مختلفی دارد، با این حال علت اصلی آن را عدم تعادل انرژی به صورت دریافت کالری بیشتر نسبت به میزان مصرف کالری در بدن می دانند. عوامل رفتاری و محیطی موثر در عدم تعادل انرژی عبارتند از فاکتورهایی که بر دریافت کالری تاثیر می گذارند، مانند افزایش تعداد وعده های غذایی و یا رژیم غذایی و یا رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و همچنین عواملی مثل بی تحرکی که life style را تغییر می دهد.

بافت چربی که در کل بدن وجود دارد از نظر ساختار عملکرد به عنوان یک ارگان واقعی در نظر گرفته می شود. این بافت وظیفه تنظیم دمای بدن، تامین انرژی و حفاظت از بدن در برابر آسیب های مکانیکی را به عهده دارد. در افراد نرمال چربی زیر پوست ۱۰ % وزن بدن را تشکیل می دهد. از نظر بافت شناسی واحد پایه بافت چربی زیر پوست میکرولوبول با قطری معادل ۱mm است و از مجموعه ادیپوسیت ها تشکیل می شود

بهترین دستگاه های لاغری شکم و پهلو

مزایای خرید دستگاه لاغری کرایوکویتیشن

امروزه کویتیشن یک روش جدید و بدون نیاز به جراحی برای حذف چربی های اضافی بدن است. این تحول بنیادین در اروپا طراحی شده است و هیچ احتیاجی به جراحی، بیهوشی، بستری شدن و دوران نقاهت ندارد. دستگاه لاغری کویتیشن با امواج اولتراسوند کار می کند، به این صورت که در اثر برخورد امواج اولتراسوند (نوعی امواج صوتی) با فرکانس بسیار زیاد با مولکول های آب میان بافتی، حباب های ریزی در اطراف سلول های چربی ایجاد می شود.

این حباب ها که به شدت تحت تاثیر امواج اولتراسوند می باشند، در حال لرزش و فوران بوده و در اثر برخورد این حباب ها با دیواره سلول های چربی و ترکیدن آنها سبب پارگی دیواره سلول های چربی و بیرون ریختن چربی درون سلولی (تری گلیسرید) و خروج آب درون سلولی می گردد. در حقیقت کویتیشن با شکستن سلول چربی و انحلال چربی های به دام افتاده باعث از بین رفتن این سلول ها و لاغری شکم و پهلو، ران، بازو و دیگر نواحی مورد نظر می شود.

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کرایولیپولیز، بهترین دستگاه لاغری

یکی دیگر از بهترین دستگاه های لاغری شکم و پهلو، دستگاه کرایولیپولیز می باشد، که به این روش کول اسکالپتینگ، روشی معجزه آسای لاغری می گویند، در این دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو از سیستم مکش و سرما جهت فریز کردن سلول های چربی تا دمای منفی ده درجه در زمان 45 تا 60 دقیقه استفاده می شود و این دستگاه لاغری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت ایران است.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری کرایولیپولیز

نتایج آن 2 هفته بعد از جلسه درمان شروع می شود و تا 3 ماه فرد کاهش سایز دارد و در این روش لاغری با هر جلسه درمان 20 تا 30 درصد سلول های چربی از بین می رود و نیاز به هیچ گونه استراحت بعد از استفاده از این روش نیست و تقریبا برای تمام افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند قابل استفاده است و به دلیل کاهش سلول های چربی در زمان 3 ماه علاوه بر کوچک شدن شکم و پهلوها، پوست آن نواحی هم سفت می شود.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

نکاتی درباره لاغری با کرایولیپولیز

مشاوره قبل از انجام کرایولیپولیز،نقش مهمی در انتخاب فرد مناسب برای انجام لاغری بوسیله ی کرایولیپولیز را دارد زیرا همه ی افراد برای این نوع درمان لاغری مناسب نیستند. در بعضی از افراد بعد از جلسه کرایولیپولیز ، تورم خفیفی ایجاد می شود که خود به خود برطرف می شود .همچنین در بعضی از افراد هم بعد از جلسه ی کرایولیپولیز، قرمزی و سوزش خفیف روی پوست ایجاد می شود که این هم خود به خود برطرف خواهد شد .مطمئن باشید دستگاه لاغری کرایولیپولیز ، تا کنون هیچ عارضه ای منفی و طولانی مدت قابل توجهی مشاهده نشده است.

با دستگاه لاغری ems، در عرض یک ماه لاغر شوید.

از آنجایی که در سال‌های گذشته اهمیت دادن به تناسب اندام بدن در دینا و  ایران به شدت زیاد شده است، وجود دستگاه لاغری و عضله ساز EMS می‌تواند اعتبار هر کلینیک زیبایی را افزایش دهد. از طرف دیگر قیمت مناسب این دستگاه به همراه بازخورد آن مدیران کلینیک‌ها را به سمت خرید این دستگاه تشویق کرده است، دستگاه لاغری EMS، از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. تحریک الکتریکی عضلات یا تحریک الکتریکی مغناطیسی (EMS باعث کاهش چربی و عضله‌سازی بدن می شود، نام Em در واقع برگرفته از دانش و تکنولوژی درمانی است آن است. دو حرف اول E و M در Ems نشانگر فناوری آن (Electro Magnetic ) می باشد که از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می کند تا ماهیچه ها را در ناحیه تحت درمان منقبض کند.

دستگاه لاغری ems

ems چیست؟

EMS یک فناوری پزشکی است که در پزشکی زیبایی، اورولوژی و زنان استفاده می‌شود و از میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز با سطوح شدت ایمن استفاده می‌کند. میدان های الکترومغناطیسی در دستگاه EMS به صورت غیر تهاجمی از بدن عبور می کنند و با نورون های حرکتی تعامل دارند که متعاقباً باعث انقباض عضلانی می‌شود. تکنولوژی دستگاه لاغری EMS و متعاقب آن دستگاه لاغری و عضله ساز ای ام اس در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این فناوری غیرتهاجمی کانتورینگ بدن نه تنها چربی می‌سوزاند، بلکه عضله هم می‌سازد و در عین حال سطح قدرت و استقامت بدن را نیز بهبود می‌بخشد. قیمت دستگاه ای ام اس را از ما بپرسید.

این فرآیند بسیار شبیه به نحوه انقباض طبیعی عضلات بدن است. دستگاه لاغری EMS ، تحریک و اثرگذاری بسیار قوی تری از فعالیت ورزشی طبیعی دارد. این تکنولوژی باعث ایجاد حداقل 30 هزار انقباض عضلانی می‌شود که از طریق انقباضات ارادی عضلات بدن امکان پذیر نیست.

سخن پایانی

جهت دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره دستگاه های لاغری شکم و پهلو، ران، بازو و سایر قسمت های بدن می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شرکت نویان طب مانلی بزرگترین تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه لیزر ، دستگاه هایفو ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,856
  • بازدید کلی : 2,193