loading...
دستگاه لیزر تیتانیوم
Hasti Ahmadi بازدید : 32 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

در کل بدن  بافت چربی وجود دارد و از نظر ساختار عملکرد به عنوان یک ارگان واقعی در نظر گرفته می شود. این بافت وظیفه تنظیم دمای بدن، تامین انرژی و حفاظت از بدن در برابر آسیب های مکانیکی را به عهده دارد. در افراد نرمال چربی زیر پوست ۱۰ % وزن بدن را تشکیل می دهد. از نظر بافت شناسی واحد پایه بافت چربی زیر پوست میکرولوبول با قطری معادل ۱ میلیمتر است و از مجموعه ادیپوسیت ها تشکیل می شود.

با بالا رفتن وزن و چاقی عوامل مختلفی دارد با این حال علت اصلی آن را عدم تعادل انرژی به صورت دریافت کالری بیشتر نسبت به میزان مصرف کالری در بدن می دانند.

دلایل رفتاری و محیطی موثر در عدم تعادل انرژی عبارتند از فاکتورهایی که بر دریافت کالری تاثیر می گذارند، مانند افزایش تعداد وعده های غذایی و یا رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و همچنین عواملی مثل بی تحرکی که life style را تغییر می دهد.

بالا رفتن رفتن توده های چربی بدن به صورت تجمع لیپیدهای داخل سلولی و بزرگ شدن سایز آدیپوسیت ها (هایپروفی) و همچنین ازدیاد سلول های چربی (هایپرپلازی) اتفاق می افتد.

یکی از پر کاربردترین امواجی که در دستگاههای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد دستگاههایی هستند که از انرژی اولتراسوند استفاده می کنند. در این راستا با این امواج بهتر آشنا می شویم.

امواج اولتراسوند

امواج اولتراسوند در دستگاه هایی با انرژی پایین تا دستگاه هایی با انرژی بالا و فرکانس هایی بالاتر از محدوده شنوایی (تا ۲۰۰۰۰hzc) قرار می گیرند.

خرید دستگاه لاغری

بالاترین دامنه پزشکی مجاز برای امواج اولتراسوند ۱۰mhz  می باشد. با توجه به این مساله که امواج صوتی اولتراسوند توسط مواد مختلف جذب می شوند، میزان گرمای تولید شده در محیط پیچیده بیولوژیک بدن به طور دقیقی قابل پیش بینی نیست. لذا از خاصیت گرمایی امواج اولتراسوند در فیزیوتراپی استفاده می شود.

امواج اولتراسوند به شکل طولی و عرضی منتشر می شود در حالی که انتشار در محیط مایع و شبه مایع مثل بافت نرم فقط به صورت برخی صورت می گیرد. فرایند جذب امواج عرضی در ناحیه اتصال بافت نرم و استخوان باعث ایجاد گرما و آسیب بر استخوان می گردد.

تاریخچه استفاده از اولتراسوند در پزشکی

در طی سه دهه گذشته انرژی اولتراسوند به عنوان تکنولوژی پایه گروهی از روش های تشخیصی پزشکی استفاده می شود. در سال ۱۹۴۰ انرژی اولتراسوند بر اساس اینکه شرایط خاصی توانایی تخریب بافت فرسوده را دارند در درمان بدخیمی ها به کار گرفته شد. بعد از آن استفاده از اولتراسوند در فیزیوتراپی و جراحی پلاستیک از اهمیت ویژه ای برخوردار شد.

انرژی اولتراسوند از دهه ۱۹۵۰ برای برخی از ضایعات مغزی به کار گرفته شد. بعد از آن در سال ۱۹۸۷ از امواج اولتراسوند با تمرکز و شدت بالا در درمان سرطان پروستات استفاده شد. از سال ۱۹۸۷ با توجه به توان تخریبی امواج اولتراسوند از این روش برای درمان چربی های مختلفی با این تکنولوژی ساخته و به بازار ارائه شد.

امروزه به علت شیوع چاقی و عدم پاسخگویی مناسب چربی های موضعی به رژیم و ورزش، استفاده از روش های لاغری تهاجمی مانند لیپوساکشن و لیپولیز به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است. این دو روش در افراد بیمار نتایج مثبت و قابل قبولی در پی دارند، اما با توجه به تهاجمی بودن و نیاز به بستری شدن در بیمارستان و عوارض ناخواسته طرفداران خاص دارند.

قیمت دستگاه لاغری

عوارض لیپوساکشن های قدیم عبارتند از آمبولی، پارگی احشایی و تخت فشار قرار گرفتن رشته های عصبی، تغییرات حسی، نکروز پوست، عدم تعادل مایعات بدن، اسکارها و عدم تقارن بدن. هرچند امروزه با ورود به سیستم های جدید لیپوساکشن و لیپولیزها عوارض این دستگاه ها تا حد بی نظیری کاهش یافته است، با این اوصاف و کاهش عوارض این روش ها هنوز هزینه این روش ها برای بسیاری از طرفداران لاغری زیاد می باشد.

بنابراین تنوع دستگاه های لاغری هر روز رو به افزایش است. در حال حاضر تکنولوژی های مختلفی استفاده می شود که می توان از کرایولیپولیز کاویتیشن و تیم های رادیو فرکانسی هایفو نام برد.

Cavitation

اکثر مایعات و بافت های بدن حاوی microlubbl هایی هستند که با فشار منفی امواج اولتراسوند بزرگ می شوند و پس از رسیدن به اندازه خاص با افزایش دامنه ارتعاش و جریان مایع، حباب ها دچار نوسانات مکانیکی می گردند. پس از آن نیروهای برشی ایجاد شده در حدی هستند که باعث تخریب موضعی ساختار سلولی مثل غشا می شوند. این پدیده کاویتاسیون نامیده می شود.

بهره دقیق از انرژی اولتراسوند بر پایه اثر کویتیشن می تواند به صورت انتخابی، تریب سلولی میکرومولکول را ایجاد کند. اکثر تغییرات ایجاد شده توسط اولتراسوند و سیستم بیولوژیک بر اساس اثر گرمایی و کاویتیشن قابل توجه است.

با این حال مکانیزم سومی هم در ایجاد اثرات موثر می باشد که به علت شناخت ناکافی ماهیت واکنش های حد واسط بین ارتعاشات مکانیکی و پاسخ های مشاهده شده در اثر گرما اثر میکرو مکانیکال نامیده می شود. بررسی این اثر زمانی به چشم می آید که تغییرات مشاهده شده را نتوان با واکنش گرمایی و کاویتیشن توجیه کرد، آن گاه اثرات میکرومکانیکال تحت شرایط خاص بررسی می شود.

دستگاه های کویتیشن انرژی را به شکل متمرکز و غیر متمرکز از طریق پوست به بدن انتقال می دهند. در روش انتقال به شکل غیرمتمرکز پوست و چربی ها به یک میزان مورد تابش قرار می گیرند که این مربوط به شکل گذشته دستگاه های اولتراسوند بود. در این روش حتما می بایست با افزایش دما محیط را برای جذب اولتراسوند آماده کرد.

جدیدترین دستگاه لاغری ترکیبی

در متد انتقال متمرکز انرژی یک منطقه مشخص از بافت پوست را تحت تاثیر قرار داده و منجر به لیز سلول های چربی می شود.

دستگاه های کاویتیشن که برای تخریب سلول های چربی به کار می رود از تکنولوژی متمرکز غیرحرارتی استفاده می کند. فرکانس این دستگاه ها امواج اولتراسوند را به شکل ضربانی و پیوسته جهت ایجاد بیشترین شدت و فشار در بافت انتقال می دهد. این جریان به صورت کاملا انتخابی سلول های چربی را بدون ایجاد آسیب در پوست، عروق خونی، رشته های عصبی تخریب می نماید. سلول های چربی در حمل درمان تخریب می شود و تری گلیسیرید ها و بقایای سلولی توسط سیستم متابولیک بدن دفع می شوند.

در دستگاه هایی با فرکانس و شدت صوتی مشابه، استاندارد نبودن ساختار پروب و هندپیس دستگاه می تواند با تمرکز انرژی در عمق نامناسب آسیب جدی به عروق و اعصاب وارد آورد.

باتوجه به اینکه سیستم های کاویتیشن و هایفو هر دو از امواج متمرکز غیر گرمایی در درمان چربی های بدن استفاده می کنند، لازم است به شکل مختصر به بررسی تفاوت های ساختاری آنها بپردازیم.

تفاوت سیستم های کویتیشن و هایفوهای لاغری

در دستگاه های کویتیشن به علت عدم تمرکز کافی در موضع مورد نظر فقط قادر به ایجادحباب های خلا در بافت چربی و اطراف آن است که در سیستم کاویتیشن همیشه نیاز به کمک مکانیکی برای انحدام سلول های چربی و آزاد سازی تری گلیسیرید می باشد. به این شکل که در این سیستم ها بعد از انجام پدیده کاویتاسیون یا حفره زایی در سلول های چربی توسط دستگاه های اولتراسوند به دلیل عدک تمرکز کافی در انحدام چربی ها نیاز به ماساژ و وکیوم یا ویبریشن برای جا به جایی حباب های خلاء کاملا احساس می شود.

اگر دوره و پروسه پیشنهاد شده توسط سازنده دستگاه ها به خوبی در کاویتیشن ها رعایت شود، در هر جلسه بین ۰٫۵ تا ۲ سانتیمتر کاهش سایز خواهیم داشت و اما آنچه مربوط به دستگاه های هایفو می باشد حذف پروسه بعد از کاویتیشن است.

در هایفوهای لاغری به علت تمرکز دقیق در بافت چربی به این دستگاه امکان داده می شود تا بتواند ۷۰-۸۰% از چربی های مورد هدف خود را دچار انهدام کند. در دستگاه های هایفو به علت تمرکز انرژی و تمرکز بر بافت هدف می توان انتظار داشت که در این دستگاه ها بدون انجام هرگونه ماساژ یا وکیوم به مدت طولانی به نتیجه مشابه و یانتیجه ای فراتر از دستگاه های کاویتیشن دست یافت.

دستگاه های هایفو لاغری نسل جدید از دستگاه هایی بر پایه اولتراسوند می باشند که توانسته اند نظر بسیاری از پزشکان و بیماران را به خود جلب کنند. به علت تمرکز انرژی و تمرکز بر بافت هدف عوارض جانبی در این دستگاه ها نسبت به کاویتیشن به شکل قابل توجهی کاهش پیداکرده است. دراین نوع دستگاه ها انتظار داریم در هر جلسه بین ۳ تا ۵ سانتیمتر کاهش سایز در منطقه مورد هدف ایجاد شود. در حقیقت دستگاه های هایفو یک مرحله از دستگاه های کاویتیشن را حذف کرده اند.

به طور کلی به نظر می رسد سیستم های کویتیشن و هایفو جز قدرتمندترین روش های غیرتهاجمی هستند  که با فروپاشی حباب های خلاء ایجاد شده در سلول ها مانند بمب صوتی-حرارتی میکروسکوپی در داخل بافت چربی عمل کرده و سبب تکه تکه شدن چربی ها و حتی پاره شدن غشاء سلولی و در نهایت آزادسازی آنها در داخل مایعات درون بافتی و لنف و افزایش نفوذ پذیری سلول های چربی و انتشار تریگلیسرید و اسیدهای چرب می شوند. بدین ترتیب چربیها، تری گلیسیرید و اسیدهای چرب آزاد شده طی فرایند متابولیکی طبیعی بدن از موضع درمان تخلیه و مصرف خواهند شد.

این اثرات تحت آزمایشات کلینیکی و مطالعات علمی به اثبات رسیده است به طوری که حتی بعد از یک جلسه درمان همراه با درناژ لنفی، کاهش قابل توجهی در اندازه دور کمر ثبت شده است.

بعد از مکانیزم اولتراسوند به دستگاه های کرایولیپولیز می رسیم که این دستگاه ها برای از بین بردن سلول های مولکول چربی از انجماد با سرمای ۵- تا ۱۰- درجه سانتیگراد استفاده می شود. به این پروسه Fat freezing گفته می شود.

Cryolipolyses

در واقع کرایو یک فرایند حذف سلول های چربی است که بدون صدمه به پوست و سایر بافتهای بدن انجام می شود. در حقیقت سلول های سرما دیده دچار پدیده آپیتوزیس یا مرگ برنامه ریزی سلولی می شوند که ضخامت لایه چربی را کاهش می دهد.

سلول های چربی مرده شکسته می شوند و به وسیله تیم لنفاوی جذب و توسط مایعات لنفاوی حداکثر تا ۲ ماه تخلیه سلول های چربی انجام می پذیرد و اینگونه لاغری و کاهش سایز بوجود آمده و پوست بدن فرصت دارد تا خودش را جمع کند و کمتر دچار شلی و افتادگی شود.

اپوپیتوزین یک مکانیزم فیزیولوژیک بوده که هدف اصلی آن ثابت نگه داشتن تعداد کلی سلول های بدن است و بر خلاف روند سرطان که ناشی از تکثیر بی رویه سلولی است عمل می کند. این مکانیسم کاملا تحت هدایت و کنترل بدن بوده و با مرگ سلولی که ناشی از بیماریها و صدمات است کاملا متفاوت است.

در سیستم های جدید کرایو برای القای سرمای زیر صفر به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه استفاده می کند. سیستم های کرایو به دو شکل وکیوم و پلیتی موجود می باشند که تفاوت آنها در میزان اثردهی و شعاع کارکرد می باشد.

در نوع پلیتی شعاع تحت اثر افزایش می یابد، اما میزان اثر دهی کمتر می شود. بنابراین زمان استفاده باید بیشتر شود. کرایو دارای FDA می باشد، البته هنوز انتخاب دستگاه خوب از سختی های کار با کرایو می باشد.

 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

Hasti Ahmadi بازدید : 18 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

خاص ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 و 2024 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که سایر دستگاه‌ها در گذشته از آنها برخوردار نبودند. این ویژگی‌ها سبب شده تا امروزه لیزر درمانی به صورت کاملا ایمن و بهداشتی انجام شود.

پس خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه‌های 2023 برای هر نوع کلینیک زیبایی بسیار مهم است. برخی از ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های لیزر عبارتند از: نوع لیزر انواع مختلف لیزرها برای کاهش موهای زائد استفاده می‌شوند. لیزرهای دایود، Nd:YAG، Alexandrite، و دیگر انواع لیزرها ممکن است برای مناطق و نوع پوست مختلف مؤثر باشند. هر نوع لیزر ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد.

جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به وبسایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.

تنظیمات قدرت و انرژی یک دستگاه لیزر باید امکان تنظیم قدرت و انرژی لیزر را برای تطابق با نوع پوست و میزان رشد موها فراهم کند. این تنظیمات باید به متخصص اجازه دهند که دقیقاً فراپارامترهای لازم را برای هر فرد تعیین کند. به همین منظور حین خرید دستگاه لیزر باید به این نکته توجه کنید. سیستم خنک‌کننده قوی لیزرها گرمای زیادی تولید می‌کنند.

وجود یک سیستم خنک‌کننده به کنترل حرارت و جلوگیری از آسیب به پوست کمک می‌کند. بنابراین حین عملیات لیزر فرد دچار آسیب یا درد نخواهد شد. وجود سیستمی برای خنک کردن پوست قبل و بعد از هر لیزرپلاسی می‌تواند به کاهش علائم التهاب و سوزش کمک کند. اندازه لیزر و ناحیه تحت پوشش دستگاه باید دارای سایز و ابعاد مناسب برای پوشش ناحیه مورد نظر (مثلاً صورت، گردن، پاها) باشد تا فرآیند به‌صورت سریع و کارآمد انجام شود. 

وجود سنسورهای ایمنی دستگاه باید دارای سنسورهای ایمنی باشد تا در صورت لمس پوست یا حرکت ناخواسته، لیزر قطع شود و آسیب به پوست جلوگیری شود.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

 تنظیمات چندپالسی برخی از دستگاه‌ها امکان تنظیم تعداد پالس‌های لیزر در هر ثانیه (تنظیمات چندپالسی) را فراهم می‌کنند که به افزایش دقت و کارآیی کمک می‌کند. صفحه نمایش و کنترل دستگاه باید دارای یک واحد کنترل با صفحه نمایش مناسب برای تنظیمات و کنترل راحت باشد. قبل از استفاده از هر دستگاه لیزر، بهتر است توسط یک متخصص پوست و زیبایی مورد مشاوره قرار گیرید تا نوع مناسبی انتخاب شود و تنظیمات به درستی انجام شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر حال حاضر، دستگاه لیزر تیتانیوم است. لیزر تیتانیوم پلاس امکانات فوق‌العاده‌ای را به اپراتور و بیمار ارائه می‌دهد که همین امر سبب رضایت بیشتر بیماران می‌شود. این لیزر با سیستم خنک‌کنندگی بالا برای جلوگیری از سوختگی پوست و همچنین کاهش درد بسیار مناسب است. در حین فرایند انجام لیزردرمانی، بیمار هیچگونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد. بنابراین خرید لیزر تیتانیوم برای همه کلینیک‌ها امری مهم و ضروری است.

این دستگاه دارای توان‌های مختلف 1200، 1600 و 2000 وات را دارد. تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار اغلب دستگاه‌های لیزر موهای زائد، از یک نوع خاص از طول موج لیزر را استفاده می‌کنند. رایج‌ترین طول موج در دستگاه‌های لیزر عبارت است از: • طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر • طول موج دایود یا 808 نانومتر • طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هر یک از طول موج‌های بالای ویژگی‌های خاص و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که در رنگ پوست و مو موجود بوده و رنگ پوست و موی شما را تعیین می‌کند. دستگاه‌های محبوب در سال 2023، کلیه طول موج‌های بالا را به طور همزمان باهم ترکیب می‌کند و سپس آن را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم 

یکی از ویژگی دستگاه تیتانیوم پلاس که آن را به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر مجزا و متفاوت کرده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتری است. این طول موج علاوه بر لیزر موهای زائد سبب سفید شدن پوست نیز می‌شود. به همین منظور کاربران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. این امر برای برخی نقاط بدن مانند زانو، زیر بغل و بیکینی مهم و حائز اهمیت است. چرا که این مناطق به دلیل شیو در اغلب موارد دچار تیرگی می‌شوند. از دیگر تفاوت‌های لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان به ظاهر زیبا و استایل مدرن آن اشاره نمود. این دستگاه به نسبت سایر نسخه‌های قبلی ظاهر و استایل مدرن‌تری دارد، سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس دیگر جای حرف برای هیچ‌کس نذاشته است. 

چرا که این ویژگی به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر کاملا به روز شده است و اپراتور می‌تواند دستگاه را حتی از راه دور نیز کنترل و مدیریت کند.تفاوت کلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس به نسبت سایر نسخه‌های قبلی قدرت، سرعت و هوشمندی بالای آن است. به همین منظور کاملا معقولانه است که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به نسبت سایر دستگاه‌های قدیمی گران‌تر باشد. همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی است که همه این ویژگی‌ها این محصول را به نسبت سایر محصولات متمایز کرده است. برخی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر است: دارای صفحه نمایشگر بزرگ (نمایشگر 15.6 اینچی) سرعت بسیار بالا، این دستگاه دارای اسپات سایز بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی است. دارای پلتفرم دو زبانه 2 سال گارانتی بی‌قید شرط و بدون محدود تعداد شات‌های مصرفی ارائه 10 سال خدمات پس از فروش قیمت به نسبت کیفیت مناسب و مقرون به صرفه پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در سال 2023 در کشور چین

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024 در نویان طب مانلی

 یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2024، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است، این از فناوری خنک‌کنندگی بالا در جهت حذف موهای زائد بهره می‌گیرد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند، این دستگاه به همراه طول موج لیزر با شات همزمان، رشته‌های مو را مورد هدف قرار می‌گیرد، این دستگاه از فناوری خنک‌کنندگی ICE PLUS برخوردار است و از گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند. برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پرو عبارت است از: • پوست صاف و بدون مو • درمان راحت و بدون درد • مناسب برای انواع پوست • درمان سریع و ایمنیادداشت پایانی همانطور که در بالا مطالعه کردید دو دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر تیتانیوم پرو بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 هستند و در سال 2024 خواهند بود. به همین منظورها کلینیک‌های زیبایی برای خرید دستگاه لیزر باید از بهترین دستگاه‌ها بهره بگیرند. چرا که با بهره از بهترین دستگاه و انجام لیزر ایمن و بدون درد سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان می‌شود، برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره خرید و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

Hasti Ahmadi بازدید : 29 چهارشنبه 18 بهمن 1402 نظرات (0)

لیزر تیتانیوم یه دستگاهه برای رفع موهای زاید که تو ایران فقط چینی هاشو پیدا میکنین چون امریکایی هاش بازار نداره

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از دستگاه‌های مدرن برای رفع موهای زائد بدن است که با بهره‌گیری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ کار می‌کند. هر یک از این طول موج‌ها برای پوست‌های گوناگون کارایی دارد. طول موج الکساندرایت برای محو کردن موهای نازک مانند نقاط پشت لب مناسب است، در مقابل طول موج اندیاگ به رفع موهای ضخیم نواحی شکم کمک می‌کند. طول موج دایود نیز موهای معمولی بدن در نواحی دست را از بین می‌برد.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلیه رنگ‌های پوستی به کار می‌رود و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با برخورداری از طول موج‌های مختلف بر روی ملانین‌های پوست تأثیر می‌گذارد و بدین دلیل برای انواع پوست‌های سفید، تیره، برنزه و … کارساز است. لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه تیتانیوم یک روش ایمنی و کاملا بی‌خطر است که عوارض جانبی زیادی به همراه ندارد. در حقیقت، کلینیک‌های زیبایی و متخصصان پوست و مو دستگاه لیزر را بر اساس رنگ پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند و به همین دلیل از اثرگذاری و ایمنی بالایی برخوردار است.

نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم در هر شات، قسمت‌های زیادی از بدن را دربرمی‌گیرد؛ بنابراین درمان موهای زائد با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این دستگاه با مجهز بودن به سیستم خنک کننده از صدمه دیدن پوست و ایجاد نواحی کبودی پیشگیری می‌کند. کیفیت مطلوب آن باعث شده است تا از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر به شمار آید. افراد تحت درمان با این روش هیچ دردی را احساس نمی‌کنند.

عملکرد لیزر تیتانیوم با سایر لیزرها متفاوت است. این دستگاه با برخورداری از سه طول موج متعدد با نفوذ به عمق لایه‌های پوستی، ریشه موها را نابود می‌کند. وجود طول موج الکساندرایت با قدرت 755 نانومتر در آن توانایی از بین بردن موهای زائد به رنگ روشن را دارد. از دیگر طول موج‌های موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به دایود با موج 810 نانومتر اشاره کرد که با هدف قرار دادن ریشه موها برای پوست تیره مناسب است.

طول موج سوم به کار رفته در این لیزر، اندیاگ است که با بهره‌مندی از موج‌های قوی‌تر به مقدار 1064 نانومتر در مقایسه با طول موج‌های قبلی، بیشتر به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند. در نتیجه، با سرعت نفوذپذیری بالا فولیکول‌های پوست را هدف قرار می‌دهد و از این طریق باعث کاهش خطرات سوختگی می‌شود.

نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم به گونه‌ای است که با حرکت دادن بر روی نواحی مورد نظر، پوست را گرم می‌کند. این نواحی با کمک پالس‌های نیروی لیزر با نفوذ به ریشه‌های عمیق مو موجب رفع موهای زائد می‌شود. انرژی حاصل از طول موج‌های لیزر با جذب شدن به فولیکول‌ها و نابودسازی آن‌ها از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد با تیتانیوم یک روش ایمن و مطمئن است؟

با توجه به عملکرد مناسب لیزر تیتانیوم می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و مطمئن دانست. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته، بی‌خطر است و بیمار پس از انجام لیزر هیچ گونه عوارض و التهابات پوستی را مشاهده نخواهد کرد.

احتمال دارد افراد دارای حساسیت، با کمی قرمزی پوست مواجه شوند که بعد از نیم ساعت اثرات آن به کلی از بین می‌رود و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. در حال حاضر عوارض قابل ملاحظه‌ای که خطرناک باشد توسط متخصصان زیبایی ثبت نشده است.

مزایای مهم لیزر تیتانیوم

1. دارای سیستم خنک کننده

بر روی لیزر تیتانیوم، سیستم خنک کننده Ice Plus تعبیه شده است که به کاهش احساس درد در حین کار کمک می‌کند. اشعه‌های لیزر با تولید گرمای زیاد بر روی پوست، آزاردهنده است. برای مقابله با این درد، استفاده از سیستم خنک کننده در دستگاه به تنظیم دمای هندپیس کمک می‌کند و با اعمال جریان هوای خنک بر روی پوست در کاهش احساس درد، خارش، سوزش، کبودی و قرمزی پوست مؤثر است.

این سیستم در کارایی دستگاه خللی وارد نمی‌کند، بلکه با به حداقل رساندن جریان گرما و خنگ نگه‌داشتن پوست تأثیرات مثبتی در از بین بردن موهای زائد دارد. سایر دستگاه‌های لیزر که فاقد سیستم خنک کننده هستند، علاوه بر کاهش کیفیت مطلوب باعث سوختگی پوست شده و اثرات زیان‌باری به وجود می‌آورند.

2. سرعت بالا در رفع موهای زائد برای اطلاعات بیشتر در خرید لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم با داشتن فرکانس بالا و همچنین سه طول موج مختلف با سرعت بیشتری موهای زائد را از بین می‌برد. از سوی دیگر، دو هندپیس قدرتمند دستگاه در کاهش زمان درمان اثرگذار است، به همین خاطر تعداد جلسات درمان بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این هندپیس دسترسی به نواحی گوناگون بدن نظیر لایه‌های ظریف گوش را آسان می‌سازد.

همه ابتکارات مدرن در لیزر تیتانیوم، آن را به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل کرده است و نتایج اثربخشی را به دنبال دارد. اسپات سایز بسیار بزرگ در آن موجب شده است تا طول دوره درمان را در حدود بالای 30% کاهش دهد؛ زیرا سطح وسیعی از بدن به شعاع 900 سانتیمتر را دربرمی‌گیرد. تعداد جلسات درمان برای نابودسازی ریشه موها به رنگ پوست افراد بستگی دارد، هر چقدر پوست تیره‌تر باشد بر زمان مورد نیاز افزوده خواهد شد. معمولا بیماران بین 6 تا 8 جلسه از شر موهای اضافی خود خلاص می‌شوند.

3. بهره‌مندی از سه طول موج مختلف

لیزر سوپرانو تیتانیوم با بهره‌مندی از طول موج‌های الکساندرایت 750 نانومتر، دایود 810 نانومتر و اندیاگ 1064 به راحتی موهای زائد را از بین می‌برد. هیچ دستگاه لیزری توانایی این را ندارد که ریشه موها را صد درصد نابود کند، ولی سوپرانو تیتانیوم با بکارگیری هر یک از موج‌ها در ریشه‌کن کردن کامل موها مؤثر است. در نتیجه با استفاده از این لیزر دیگر جای نگرانی برای مشاهده نتایج دقیق آن وجود ندارد.

4. مناسب برای تمامی پوست‌ها

طول موج‌های تعبیه شده در دستگاه، امکان رفع موهای زائد برای تمامی پوست‌ها را مهیا کرده است. افراد دارای پوست روشن و تیره می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از آن استفاده کنند. انجام لیزر با این روش هم برای زنان و هم مردان امکانپذیر است.

5. عدم احساس درد و ناراحتی در حین درمان

سیستم خنک کننده‌ای که بر روی دستگاه وجود دارد، مانع از احساس درد و ناراحتی در حین درمان می‌شود. این سیستم با متعادل کردن لایه‌های پوست، حس خوبی را به بیمار انتقال می‌دهد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

6. مؤثر برای قسمت‌های مختلف بدن

درمان موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته بر روی تمامی نقاط مختلف بدن اعم از دست‌ها، پاها، بیکینی، زیربغل، صورت، پشت لب، شکم و … قابل اجرا است.

7. از بین بردن تمام فولیکول‌های مو

برخی دستگاه‌های لیزر قادر نیستند به درستی تمامی فولیکول‌های مو را نابود کنند، اما لیزر تیتانیوم به خوبی از عهده این کار برمی‌آید. در صورتی که فولیکول‌ها کاملا از بین نروند، روند درمان با مشکل مواجه می‌شود و در این شرایط بیمار نتایج اثربخشی را کسب نخواهد کرد.

لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر چه تفاوتی دارد؟

اندازه نقطه پرتو: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های لیزر تیتانیوم با دستگاهی مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن است. هر چقدر اسپات لیزر اندازه بزرگتری داشته باشد بر تسریع روند درمان تأثیر می‌گذارد. اغلب دستگاه‌ها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی لیزر تیتانیوم با دارا بودن قطر تابش نسبتا بزرگ در حدود 4 سانتیمتر و پوشش دادن نواحی وسیعی از پوست، درمان را راحت‌تر می‌کند.

نرم‌افزار دستگاه: دستگاه‌های لیزر از نرم‌افزارهای یکسانی برخوردار نیستند. تیتانیوم سوپرانو از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است که پزشک و یا دستیار با استفاده از آن، بر اساس نوع پوست افراد پیش تنظیمات را انجام می‌دهند.

طول موج و فرکانس لیزر: تفاوت عمده دستگاه‌های لیزر مرتبط با طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها طول موج بسیار ضعیفی دارند که قادر به از بین بردن موهای زائد نیست. اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر دستگاه‌های لیزر را امتحان کرده‌اید و هر بار نتایج رضایت‌بخشی به دست نیاورده‌اید، حتما لیزر تیتانیوم با طول موج‌های قدرتمند و همچنین فرکانس بالا به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی برای رفع موهای زائد است.

طول عمر بالای دستگاه: معمولا دستگاه‌های لیزری که دارای دو هندپیس هستند، در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارند. لیزر تیتانیوم نیز با دارا بودن دو هندپیس از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

میزان تأثیرگذاری لیزر تیتانیوم چقدر است؟ آیا خرید لیزر تیتانیوم ارزش دارد ؟

کاربرد این دستگاه ارتباط مستقیمی با رنگ پوست افراد دارد. معمولا پوست‌های تیره، موهای ضخیم‌تری در مقایسه با سایر افراد دارند، ولی این نویدبخش است که با بکارگیری لیزر تیتانیوم می‌توانند نتایج مطلوبی را به دست آورند.

تلفیق طول موج‌های گوناگون با نفوذ به عمق ریشه موها قادر است بیش از 85% موها را به کلی از بین ببرد. موهایی که به اصطلاح زیرپوستی نامیده می‌شوند نیز در این روش بعد از انجام لیزر اصلا قابل مشاهده نیستند. اغلب متخصصان زیبایی عقیده دارند طول موج‌های 755، 810 و 1064 نانومتر در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را در مقابله با موهای زائد بدن نمایان می‌کنند.

لازم به ذکر است هیچ یک از دستگاه‌های لیزر توانایی این را ندارد تا به طول کامل موهای زائد را محو کند. لیزر تیتانیوم در بین سایر دستگاه‌ها، موفقیت اجرایی بالایی را در ریشه‌کن کردن ریشه موها به خود اختصاص داده است.

خرید لیزر تیتانیوم

خرید لیزر تیتانیوم با تکنولوژی مدرن خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که امروزه طرفداران زیادی دارد. سرعت درمان بالای این محصول و همچنین دستیابی به نتایج مطلوب، خیال خریداران را درباره خرید آن راحت می‌کند.

به هنگام خرید لیزر تیتانیوم سوپرانو توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است. یکی از این موارد، دقت در خریدارای محصول از شرکت‌های معتبر است. شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های لیزر فعالیت دارند که همه آن‌ها دارای محصولات مرغوبی نیستند. برای اطلاع از کیفیت دستگاه‌های زیبایی می‌توان با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرد و اقدامات لازم را برای خرید انجام داد.

نکته قابل توجه دیگر، ضمانت دستگاه لیزر و خدمات پس از فروش است. ضمانت محصول نیز تأثیر زیادی بر خریداری آن دارد، در غیر این صورت با خرابی دستگاه کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و دیگر قابل جبران نیست. به طول معمول هر یک از شرکت‌های معتبر 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

با خرید این دستگاه امکان لیزر موهای زائد در طیف وسیعی از پوست وجود دارد. این عامل در کنار سایر فناوری‌های به کار رفته در آن به ایمنی بالای محصول و به حداقل رساندن آسیب‌های پوستی کمک می‌کند.

اگر قصد دارید از دستگاه لیزر منحصربه‌فردی برای کلینیک زیبایی خود بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما خرید لیزر تیتانیوم است. باید بگوییم این دستگاه لیزر در زمره مدرن‌ترین محصولات زیبایی پوست قرار می‌گیرد و مطابق با اصول فناوری دنیا به گونه‌ای طراحی شده است که حس رضایت‌بخشی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

مراکزی که در زمینه فروش دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست مانند لیزر فعالیت دارند، حتما باید دارای گواهینامه معتبر بین‌المللی GMT باشند. از سوی دیگر، کسب تأییدیه‌های علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری وزارت صنعت و معدن الزامی است.

قیمت لیزر تیتانیوم

این دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد در مقایسه با لیزرهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار بوده و تهیه آن در کلینیک‌های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. اگر هر کالایی گارانتی داشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت شود. برخی دستگاه‌های لیزر فاقد سیستم خنک کننده هستند که به طور طبیعی قیمت پایین‌تری دارند، اما لیزر تیتانیوم با دارا بودن این سیستم قوی قیمت متفاوتی خواهد داشت.

امروزه با توجه به تغییر و تحولات دائم نوسانات بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این محصول وارداتی بوده و از کشورهای خارج وارد کشورمان می‌شود، قیمت آن بر حسب نرخ دلار تعیین می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش قیمت دلار بر هزینه نهایی دستگاه تیتانیوم بی‌تأثیر نیست.

عامل مؤثر دیگر بر قیمت این دستگاه، کیفیت و قابلیت‌های آن است. اگر محصول کارایی مناسبی داشته باشد و هر یک از پارامترهای آن به خوبی کار کنند، قیمت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین کیفیت مرغوب کالا تعیین‌کننده ارزش آن خواهد بود.

مدل دستگاه و برند آن نیز در قیمت تأثیرگذار است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز مدل‌های جدیدی روانه بازار می‌شود که قیمت‌های آن‌ها نسبت به دستگاه‌های قدیمی بالاتر است. این را هم اضافه کنیم که برخی کشورهای تولیدکننده دستگاه‌های لیزر دارای برند معتبری هستند، محبوبیت بالای برند نشان‌دهنده کیفیت محصول و قیمت نسبتا بالای آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

aparat
Hasti Ahmadi بازدید : 25 سه شنبه 17 بهمن 1402 نظرات (0)

از بین بردن  موهای زائد امروزه مخصوصا برای خانوم‌ها به یکی از مسائل مهم تبدیل شده است. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؛ اما تضمینی برای تاثیر آن وجود ندارد.

این روز ها با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی تولید شده‌ است که می‌تواند با استفاده از لیزر، فولیکول مو را از بین ببرد و تا حد زیادی از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کند. دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که برای این امر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما مسئله اصلی این است که کدام نوع از دستگاه‌های لیزر بیشترین قدرت و تاثیر برای از بین بردن موهای زائد را دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم با بیشترین قدرت و تاثیر جزو یکی از پرچمداران در این زمینه محسوب می‌شود. افراد می‌توانند در طی چند جلسه لیزر با به‌روزترین امکانات، تجربه پوستی زیبا را داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم در اختیار شما قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله باما همراه باشید.

 مروری بر عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم 

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 

 میتوان گفت , از تاثیرگذارترین دستگاه‌های لیزر مو زائد,  دستگاه تیتانیوم است. قابلیت‌های این دستگاه باعث شده است که افراد آن را به دیگر دستگاه‌ها ترجیح دهند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به شلیک همزمان طول موج‌ها به قسمت‌های مختلف و داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی اشاره کرد. وجود این دو ویژگی علاوه بر از بین بردن موهای زائد باعث می‌شود از سوختگی و گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری شود. دستگاه لیزر تیتانیوم برای هر نوع پوستی با هر تناژ رنگی مناسب است. در کنار بیشترین تاثیر هیچ گونه عوارض جانبی برای مراجعه‌کنندگان ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که این دستگاه لیزر، برای رساندن پالس‌ها به هدف، فولیکول‌های مو را مهار می‌کند و در عین حال ایمنی پوست را حفظ می‌کند. زمان درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم، سریع‌تر از هر دستگاه دیگری است. به طور کلی اگر شما به دنبال روشی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن موهای زائد بدن خود را از بین ببرید، استفاده از این لیزر را در اولویت خود قرار دهید.

دستگاه  لیزر تیتانیوم مجهز به فناوری Quattro TM و اسپات بسیار بزرگ است. وجود اسپات با سایز بزرگ به دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم این اجازه را می‌دهد که نواحی وسیعی از پوست به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی‌متر مربع را نیز پوشش دهد. با این وجود طول مدت زمان از بین بردن موهای زائد افراد تا چهل درصد کاهش پیدا می‌کند. با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم و بهره‌برداری از فناوری In-Motion، یک لیزر مؤثر و ایمن برای موهای زائد بدن در سطح زیادی از پوست مراجعه‌کننده، فراهم خواهد شد.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد 

انواع مختلف طول موج های دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه  دارای سه طول موج ترکیب شده در یک اپلیکاتور است. این طول موج می‌تواند تمامی نیازهای کاربران خود را برطرف کند. لازم به ذکر است که وجود سه طول موج ترکیب شده در یک اپلیکاتور کمی باعث افزایش قیمت این دستگاه شده است؛ اما با این وجود همچنان این دستگاه لیزر در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها در صدر جدول فروش قرار دارد.

الکساندرایت

طول موج الکساندرایت برای طیف وسیعی از رنگ‌ها و انواع موها استفاده می‌شود. البته تاثیر این طول موج بیشتر برای موهای نازک و رنگ روشن است. این مورد یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه لیزر مو تیتانیوم به شمار می‌رود؛ زیرا اکثر دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای ضخیم و تیره کاربرد دارند و نمی‌توانند موهای کرکی و نازک را از بین ببرند. در طی چند جلسه لیزر با دستگاه تیتانیوم بدنی صاف و بدون هیچ گونه مو زائدی خواهید داشت.

طول موج SPEED 810nm

برای رفع کردن  موهای زائد پوست‌هایی که تناژ تیره‌تری دارند، از این طول موج استفاده می‌شود. این طول موج فولیکول‌های عمیق مو را هدف قرار می‌دهد و از بین می‌برد. عمق نفوذ این طول موج در پوست در سطح متوسط قرار دارد. معمولا این طول موج برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند: بازوها، پاها، گونه‌ها و چانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طول موج در بیشتر دستگاه‌های لیزر مو وجود دارد.

طول موج YAG 1064

یکی از نافذترین طول موج‌های دستگاه لیزر تیتانیوم، طول موج YAG 1064 است. این طول موج برای از بین بردن موهای زائد فرو رفته کاربرد دارد. نواحی از بدن مانند زیر بغل و ناحیه تناسلی دارای موهای فرورفته هستند که این طول موج تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. این طول موج، عمیق‌ترین قسمت‌های فولیکول را مورد هدف قرار می‌دهد.

تعداد جلسه های مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد 

باید بدانید که تنها با یک جلسه لیزر، موهای زائد بدن از بین نمی‌رود؛ اما در همان جلسه اول هم می‌توان تاثیر لیزر را دید. برای اینکه افراد تاثیر دائمی این دستگاه را ببینند، نیاز است که حداقل 6 الی 8 جلسه برای لیزر به مراکز مربوطه مراجعه کنند. پس از گذشت این جلسات به ندرت می‌توان موی زائد در بدن پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که معمولا افراد غذاهای هورمونی که مصرف می‌کنند، ممکن است باعث رویش مجدد موهای زائد شود. از این رو بهتر است هر چند ماه یکبار برای اطمینان بیشتر برای لیزر مجدد اقدام کنند.

 عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم نوری از خود منتشر می‌کند که توسط ملانین موجود در مو جذب می‌شود. این نور به گرما تبدیل می‌شود که به طور انتخابی پاپیلا را گرم می‌کند و به فولیکول مو آسیب می‌رساند. با از بین رفتن فولیکول مو در بدن، تولید موهای جدید متوقف می‌شود؛ اما برخی از فولیکول‌های مو در پایان چرخه خود قرار دارند و به پاپیلا متصل نیستند. از این رو لیزر تاثیری روی این نوع از موهای زائد ندارد. در واقع میزان تاثیر دستگاه لیزر موهای زائد، بستگی به این دارد که فولیکول مو در چه مرحله‌ای از رشد قرار دارد.

فواید و مزایای استفاده از دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای مختلفی دارد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

درمان سریع و ایمن

مناسب برای انواع پوست مو

داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی

داشتن ایمنی بالا حتی برای پوست‌های تیره

قابلیت انجام لیزرهای برای پوست‌های برنزه شده

از بین بردن موهای زائد بدون هیچ گونه درد و آسیب

راه‌حلی دائمی برای از بین بردن موهای زائد در چند جلسه

داشتن سه طول موج جهت رفع موهای زائد برای پوست‌های مختلف

داشتن نتیجه‌ای کاملا مطلوب و موردپسند برای مشتری و اپراتور

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

aparat
Hasti Ahmadi بازدید : 21 دوشنبه 16 بهمن 1402 نظرات (0)

این روزها با پیشرفت فناوری، روش‌های بسیاری برای زیبایی پوست به وجود آمده است. یکی از همین درمان‌ها، لیزر فرکشنال است که بدون نیاز به جراحی، عوارض پیری یا مشکلات پوستی را رفع می‌کند. لیزر CO2 فرکشنال یک روش سریع و مؤثر برای ترمیم انواع مشکلات و ضایعات پوستی مانند جای ضخم و اسکار، جای جوش، لکه‌های پوستی، چین و چروک و دیگر مشکلات ناشی از افزایش سن است. همچنین لیزر فرکشنال دی اکسید کربن روشی برای جوانسازی پوست است.

دستگاه های لیزر در پزشکی زیبایی به دو دسته کلی لیزر لایه‌بردار و لیزر غیر لایه‌بردار تقسیم می‌شوند و هرکدام از این‌ها، به لیزر فراکشنال و غیر فراکشنال تقسیم می‌شوند. لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود. گاهی اوقات به این روش‌ها لیزر جای زخم، لیزر جای جوش و لیزر جای بخیه هم گفته می‌شود.

 دستگاه لیزر CO2 فرکشنال چگونه کار میکند؟

خرید دستگاه co2 فرکشنال

نحوه کارکرد لیزر co2 فرکشنال به این صورت است که دستگاه پرتو کربن دی اکسید را دریافت کرده و آن را به هزاران پرتو نوری کوچک تبدیل می‌کند. این پرتوهای نوری ظریف و کوچک به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و سبب ایجاد شیارهایی در پوست می‌شوند. پوست، این شیارهای ایجادشده را با احیا و تولید سلول‌های جدید، بازسازی می‌کند. گرمای وارده به بافت پوست سبب تحریک تولید کلاژن نیز می‌شود.

لیزر نور را به لایه‌های عمیق پوست منتقل کرده و روند بهبود طبیعی پوست را تحریک می‌کند. در طول این زمان، پزشک از جریان هوای سرد بر روی صورت استفاده می‌کند تا بیمار احساس راحتی داشته باشد. این فرآیند به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا قوی و سریع‌تر رشد کنند و در نتیجه پوست صاف، سفت و یکدست می‌شود.

این روش که 30 الی 45 دقیقه طول می‌کشد، از انرژی نوری پالس کوتاه (معروف به فوق پالس) استفاده می‌کند که به طور مداوم از طریق الگوی اسکن منفجر شده و منجر می‌شود تا لایه‌های نازک و بیرونی پوست آسیب‌دیده از بین بروند. به محض از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، لیزر CO2 تولید مناطق مختلف میکروترمال را که به عمق پوست می‌رسند فعال می کند. در نتیجه، روند طبیعی بهبود بافت پوست تحریک شده و تولید کلاژن را تقویت می‌کند. در نهایت پوستی سالم و جوان را جایگزین سلول‌های قدیمی و آسیب‌دیده بافت پوست می‌کند.

دستگاه co2 فرکشنال

تاثیرات درمانی و زیبایی دستگاه لیزر CO2

اگر از هرکدام از مشکلات زیر رنج می‌برید، این لیزر می‌تواند به شما کمک کند:

جهت مشاهده قیمت دستگاه co2 فرکشنال به وبسایت نویان مراجعه کنید.

آسیب‌های نوری: هرگونه آسیب پوستی که درنتیجه‌ی تابش پرتوی UV آفتاب یا سولاریوم باشد؛ مثل هایپرپیگمنتیشن (لکه‌های تیره‌ی پوست)

چین و چروک‌ها

جای زخم یا اسکار ناشی از آسیب‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها

شل شدگی و افتادگی پوست

تلانژکتازی: ضایعات عروقی پوست که در اثر گشاد شدن مویرگ‌ها ایجاد می‌شوند.

ضایعات خوش‌خیم روپوستی (اپی‌درمی)

کی‌لیت (التهاب لب) ناشی از آسیب نوری

کراتوزها یا زگیل‌های ناشی از آسیب نوری

رینوفیما (بزرگ و گوشتی شدن بینی ناشی از بیماری روزاسه)

فواید لیزر CO2

مهم ترین مزیت لیزر سی او دو، دوران بهبود کوتاه‌تر، درد کمتر برای بیمار و عدم نیاز به بیهوشی حین عمل و پانسمان بعد از عمل است. همچنین می‌توان موارد زیر را نیز از مزایای این نوع لیزر نسبت به نمونه‌های قدیمی آن دانست:

1) افزایش کلاژن سازی

2) قابلیت لایه‌برداری، و تحریک‌پذیری به صورت هم‌زمان وجود دارد .

3) کاهش چین و چروک های سطحی و رفع افتادگی پوست

4) قابلیت تعیین طیف در رفع ضایعات عروقی و رنگی

آماده‌سازی پوست برای استفاده از لیزر CO2

استفاده از لیزر CO2 فرکشنال برای از بین بردن مشکلات پوستی به آماده‌سازی خاصی نیاز ندارد و برای استفاده از این روش تنها باید پوست صورت شما تمیز و بدون آرایش باید. همچنین، استفاده از این روش در صورتی که پوست شما دارای زخم‌های باز، جوش‌های ملتهب و اسکار‌های متورّم می‌باشد توصیه نمی‌شود و در صورت وجود چنین مواردی بهتر است که استفاده از لیزر فرکشنال را به زمان دیگری موکول نمایید. پیاده‌سازی این تکنیک بسیار ساده و آسان است و هر جلسه درمانی به‌طور میانگین به 30 تا 45 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و پزشکان معمولاً از بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می‌کنند.

بعد از انجام لیزر co2 چه اقداماتی رو باید انجام داد؟

یک روز پس از انجام لیزر فرکشنال، پوست شما ممکن است به حالتی شبیه حالت پس از سوختگی یا آفتاب سوختگی خفیف تیره به نظر بیاید. این مورد در مدت یک یا دو هفته پوست اندازی کاملاً بهبود می‌یابد و طی حدود سه هفته قرمزی های تشکیل شده روی پوست نیز از بین می‌روند.

پس از مراحل بالا، فرد به وضوح در خود پوستی گلگون و شفاف را حس می‌کند. همان‌طور که گفتیم طی حدود سه هفته نیز این قرمزی بسیار کم از بین می‌رود و پوست شما یه حالتی کاملاً طبیعی و جوان شده برمی‌گردد.

نیاز است که 6 روز پس از انجام لیزر فراکشنال زیر نور مستقیم خورشید نروید و در روزهای پس از آن نیز (چهار هفته) سعی کنید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

در اولین روزهای پس از عمل به هیچ وجه از لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصاً لوازم‌آرایشی و بهداشتی روغنی استفاده نکنید.

عوارض لیزر CO2

لیزر فرکشنال co2 به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد، ندارد. اگر چه پس از انجام لیزر، قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می‌ماند؛ اما این نشانه‌ها ناشی از عملکرد درست لیزر co2 فرکشنال است و به مرور برطرف شده و پوست تازه رخ می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

aparat
Hasti Ahmadi بازدید : 19 شنبه 14 بهمن 1402 نظرات (0)


تاریخچه  دستگاه لیزر تیتانیوم ؟

تولید دستگاه لیزر تیتانیوم، که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است، توسط شرکت آلما آمریکا آغاز شده است. این دستگاه با استفاده از سه طول موج متفاوت، به صورت همزمان به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و ریشه موهای زائد را از بین می‌برد.

با توجه به اینکه استفاده از لیزر ممکن است منجر به سوختگی پوست شود، شرکت آلما آمریکا یک سیستم خنک‌کننده قوی در این دستگاه برای پیشگیری از این رخداد تعبیه کرده است. این سیستم خنک‌کننده علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش احتمال سوختگی، به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم در حقیقت ساخت شرکت آلما الیز آمریکا است، اما شرکت‌های چینی نیز تحت لایسنس این شرکت فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر، در بازار تنوع زیادی از دستگاه‌های لیزر با طول موج‌های متفاوت موجود است و لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در این حوزه به شمار می‌رود. این دستگاه به دلیل عملکرد برتر و اثربخشی فوق‌العاده‌ای که دارد، به سرعت توانسته است جایگاه خود را در بین کلینیک‌های زیبایی بیابد. شرکت آرتین پرتو تجهیز، به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و با سابقه در زمینه فروش دستگاه‌های لیزر، انواع مدل‌های لیزر از جمله، تیتانیوم پلاس، هایفو 4 بعدی، هایفو 7 بعدی، الترافورمر، دستگاه لاغری و دستگاه کیوسوئیچ را با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌کند.

تازه ترین و جدیدترین نوع لیزر برای حذف موهای زائد است .این دستگاه ۳ طول موج مهم و موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این بدان معناست که لیزر به موها در سه عمق مختلف فولیکول به طور همزمان ارسال میشود و باعث غیر فعال شدن ریشه مو خواهد شد.

خرید لیزر تیتانیوم

همچنین این دستگاه  از یک هندپیس منحصربفرد Quattro بهره میبرد. این بزرگترین ابعاد سر اپلیکاتور نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر است، به این معنی است که زمان درمان بیمار تا ۵۰ درصد کاهش پیدا میکند. همچنین به دلیل سیستم مدرن خنک کننده آیس پلاس (ICE PLUS) پوست را کاملاً خنک می‌کند، این ویژگی باعث می‌شود که در حین انجام لیزر درمانی، بیمار هیچ دردی را احساس نکند.

قیمت دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال یعنی تمام فصل های سال برای انواع پوست و نوع مویی مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور موثر و رضایت بخش برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه و موهای رنگ روشن مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس جزو لیزرهای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) میباشد که مهم ترین مجوز جهانی دستگاه های لیزر در دنیا میباشد.

از دیگر مجوزهای مهم این دستگاه مجوز استاندارد اروپا ( CE ) میباشد که دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس در کارنامه خود به همراه دارد در ضمن مجموعه ما با افتخار این مجوزها را با قابلیت استعلام خدمت شما ارائه میدهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 و کاربرد های آن 

این دستگاه  به عنوان یک نوع از دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود که از ماده تیتانیوم در فرآیند ایجاد پرتو لیزر استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها در بسیاری از کاربردها از جمله پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم یک ابزار پیشرفته است که از تکنولوژی لیزر برای تولید اشعه‌ی کاملاً هم‌سان با طول موج نزدیک به 800 نانومتر استفاده می‌کند. این دستگاه به طور گسترده در زمینه‌های پزشکی، صنعت و پژوهش به کار می‌رود. یکی از کاربردهای مهم این دستگاه در لیزر درمانی و زیبایی است.

 لیزر تیتانیوم چه اثراتی دارد؟

با توجه به عملکرد فوق العاده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و بی‌خطر حساب کرد. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه، عوارض جانبی به همراه ندارد و بیمار پس از اتمام درمان هیچ گونه علایم و التهابات پوستی را احساس نخواهد کرد.

گاهی اوقات ممکن است افرادی که دارای پوست‌ های حساس هستند در ناحیه تحت درمان کمی قرمزی مشاهده کنند که این اثرات بعد از نیم ساعت کامل از بین می‌ رود و جای هیچ گونه نگرانی نیست و تا به امروز متخصصان زیبایی، عوارض جدی را توسط بیماران را اعلام نکرده اند.

میزان تاثیر گذاری لیزر تیتانیوم پلاس :

کارایی این لیزر ارتباط مستقیمی با رنگ پوست و موی افراد دارد. افراد دارای پوست‌ تیره، موهای ضخیم‌تری نسبت به سایر افراد دارند، اما این دستگاه با بکارگیری لیزر تیتانیوم پلاس و چندین جلسه درمان می‌توانند نتایج رضایت‌بخشی را کسب کنند.

دستگاه لیرز تیتانیوم 2024

ادغام طول موج‌ های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در دستگاه باعث می‌شود تا عمق ریشه فولیکول موها را هدف قرار دهد و بیش از 90% موها را نابود کند. موهایی که به اصطلاح زیر پوستی و بیکینی نامیده می‌ شوند نیز در این روش به خوبی از بین می‌روند. اغلب پزشکان پوست و مو معتقد هستند طول موج‌ های 755، 810، 940 و 1064 نانومتر که در بالا به آن اشاره کردیم در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را برای رفع موهای زائد به دیگران نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است هیچ کدام از دستگاه‌ های لیزر نمی توانند تا به طور کامل و 100% موهای زائد را از بین ببرند! می‌توانیم با اطمینان بیان کنیم لیزر تیتانیوم پلاس در بین سایر دستگاه‌ ها، موفقیت و عملکرد اجرایی بالایی در از بین بردن ریشه موها دارد. به همین دلیل دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرتین پرتو تجهیز عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در اختیار دارد.

تفاوت های تیتانیوم پلاس با سایر دستگاه ها

طول موج و فرکانس‌ قوی:

مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌ لیزر تیتانیوم پلاس مربوط به طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها با طول موج بسیار ضعیف، قدرت از بین بردن موهای زائد را ندارند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه‌ لیزر هنوز نتوانسته‌اید نتیجه خوبی و رضایتمندی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم پلاس با برخورداری از طول موج‌ های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی و اثر بخش برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود.

اندازه نقطه پرتو لیزر تیتانیوم:

تفاوت‌ دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با سایر دستگاه‌ ها مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن‌ها است. هر چقدر اندازه اسپات لیزر دستگاه بزرگتر باشد بر سریع تر شدن روند درمان تأثیرگذار است. بیشتر لیزرها قطر پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن نقطه تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن سطح وسیعی از پوست، درمان را آسان‌‌تر می‌کند.

طول عمر بالای دستگاه تیتانیوم پلاس:

دستگاه‌ های لیزر بر اساس نوع تکنولوژی و فناوری به کار رفته از لحاظ مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دسته محصولاتی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارد و با داشتن دو عدد هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم عبارتند از:

دقت بالا دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

این دستگاه قادر به تولید اشعه‌ی بسیار دقیق و کنترل‌شده است که می‌تواند به تنظیمات دقیق درمانی و زیبایی منجر شود.

عملکرد پایداردستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این دستگاه به‌کار می‌رود، باعث می‌شود که دستگاه به طور پایدار عمل کند و تغییرات کمتری در خروجی لیزر داشته باشد.

کاربردهای گسترده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

دستگاه لیزر تیتانیوم در درمان انواع مشکلات پوستی، از جمله لکه‌های پوستی، جوش‌های مزمن، انواع لیزرهای زیبایی، حذف موهای غیرمطلوب و حتی در تحقیقات علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، دستگاه لیزر تیتانیوم ممکن است نیاز به کالیبراسیون و نگهداری منظم داشته باشد تا عملکرد بهینه را حفظ کند و از سالمت بیشتری برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

Hasti Ahmadi بازدید : 26 سه شنبه 10 بهمن 1402 نظرات (0)

مروری دستگاه لیزر کیوسوییچ (Q-switch)  وکاربرد های آن

لیزر کیوسوییچ یکی از تکنیک ‏های موثر برای درمان لک های پوستی و پاک کردن تاتو می ‏باشد. لک ‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‏ شوند.

لیزر کیوسوییچ درمانی ایده آل برای از بین بردن لک های پوستی است. وقتی شما این درمان را انجام می دهید پوست شما برای مدت زمان کوتاهی در اثر جذب انرژی لیزر کمی خاکستری و سفید می شود. اگر پوست شما رنگدانه های زیادی داشته باشد ممکن است کمی کبودی نیز ایجاد شود. همچنین ممکن است که برای چند روز پوست شما تاول های کوچکی بزند. در مجموع 7 تا 10 روز طول می کشد تا پوست شما بهبودی کامل پیدا کند.

خرید دستگاه کیوسوییچ

 نحوه عملکرد دستگاه لیزر کیوسوییچ

این دستگاه با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

 موارد استفاده و فوایددستگاه لیزر کیوسوییچ

این دستگاه، روشی کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک های قهوه ای صورت، لک های جای جوش، رگ های عنکبوتی و .. می باشد.

این دستگاه  پوست را سفت کرده و افتادگی صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها را بهبود می بخشد و لک های تیره را از بین می برد.

جای آکنه را برطرف می کند، بافت های پوست را ترمیم می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.

عزت نفس شما را بالاتر می برد و پوستی جوان تر به شما می دهد.

رنگدانه های پوست را درمان می کند و تغییر رنگ پوست را از بین می برد.

سلول های مرده پوست را کاهش می دهد.

برای مشاهده قیمت دستگاه کیوسوییچ وارد وبسایت نویان طب مانلی شوید.

پوست را کاملا تمیز می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.

رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد و آن ها را به طور دائم از بین می برد.

کلاژن ‏سازی و جوان‌سازی پوست

ترمیم لک زخم و تیرگی موضعی

از بین بردن قارچ ناخن

از بین بردن ملاسما

درمان هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب

درمان لک های ناشی از افزایش سن

درمان کراتوز سبورئیک

از بین بردن لنتیگو سیمپلکس

رفع چین‌ و چروک ‏های صورت و بهبود بافت آن

رفع خال، کک‏ و مک پوست صورت و بدن

درمان آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست

پاک کردن تتو

رفع  لک صورت:

درمان لک صورت که یکی از بیشترین موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ می باشد، تاثیرگذاری بسیار بالایی نیز در درمان لک صورت دارد.

رفع تاتو با لیزر کیوسوییچ چگونه انجام می شود؟

دستگاه لیزر کیوسوییچ یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگ های خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: درم ابرژن، فریز، لیزر CO2، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی را بر جای می گذارد. اما روش کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری را بدون عارضه دارد.

عوامل تاثیر گذار بر عملکرد لیزر کیوسوئیچ

پاک شدن رنگ های تاتو به عمق نفوذ رنگ ها، مدت زمان تاتو، نوع و جنس رنگ بستگی دارد. کیوسوئیچ روی رنگ های تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.

مراقبت‏ های قبل از لیزر کیوسوییچ

از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.

قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.

استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.

وقتی قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.

دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.

مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوییچ

تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.

از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.

بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.

10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.

حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.

می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.

تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.

خرید دستگاه لیزر سایناشور

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوییچ

خانم های باردار

سابقه بروز تبخال (هرپس سیمپلکس)

سابقه کلوئید (گوشت اضافی در ناحیه زخم‏های قدیمی)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
Hasti Ahmadi بازدید : 24 شنبه 30 دی 1402 نظرات (0)

کاربرد های  مهم دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه لیزرتیتانیوم برند آلما Titanium laser ویژگی های خاص و زیادی دارد که این دستگاه را متمایز و متفاوت از سری دستگاه های قبلی بازار کرده است. دراینجا 7 ویژگی مهم آن بررسی و توضیحات بیشتری در موردشان می دهیم.

خرید دستگاه لیزر موهای زاید

1. استفاده از طول موج‌های مختلف

2. مجهز به سیستم خنک کننده

3. روند درمان را سریع میکند

4. سازگار برای تمامی پوست‌ ها

5. رفع کامل فولیکول‌ های مو

6.بدون درد حین درمان و پس از آن

7.قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن

دستگاه تیتانیوم با سایر لیزرها چه تفاوت‌هایی دارد؟


طول موج و فرکانس‌ های قوی:
مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌های لیزر مربوط به طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها با طول موج بسیار ضعیف، قابلیت از بین بردن موهای زائد را ندارند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه‌ لیزر هنوز نتوانسته‌اید نتایج امیدبخشی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم با  برخورداری از طول موج‌ های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی و مطمئن برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود.

اندازه نقطه پرتو:
تفاوت‌ لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌ ها مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن‌ها است. هر چقدر اندازه اسپات لیزر دستگاه بزرگتر باشد بر تسریع روند درمان تأثیرگذار است. بیشتر لیزرها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن قطر تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن طیف وسیعی از پوست، درمان را آسان‌‌تر می‌کند.

طول عمر بالای دستگاه:
دستگاه‌ های لیزر بر اساس نوع تکنولوژی به کار رفته از لحاظ مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دسته محصولاتی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارد و با داشتن دو هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
امروزه لیزر تیتانیوم با تکنولوژی نوین خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که تولیدکنندگان آن را روانه بازار می‌کنند. دستیابی به نتایج مطلوب با استفاده از این محصول، خیال خریداران را درباره تهیه آن آسوده کرده است.

به هنگام خرید این دستگاه توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است از جمله باید حتما از شرکت‌های معتبر خریداری شود. مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌ های لیزر فعالیت دارند که همه آن‌ها محصولات مطلوبی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. برای کسب آگاهی از مرغوبیت دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست می‌ توان با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرد و سپس اقدامات لازم را برای خرید انجام داد.

نکته قابل توجه دیگر، ضمانت محصول و خدمات پس از فروش است. اگر یک کالا فاقد ضمانت باشد در صورت  خرابی دستگاه، کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و به هیچ وجه قابل جبران نیست. معمولا شرکت‌ های معتبر با 10 سال خدمات پس از فروش، لیزرها را به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند.

با تهیه این محصول امکان لیزر موهای زائد در قسمت‌ های وسیعی از پوست وجود دارد. این عامل در کنار سایر فناوری‌ های به کار رفته در آن به ایمنی بالای دستگاه کمک می‌کند.

اگر قصد دارید لیزر منحصر به‌ فردی برای کلینیک زیبایی خود فراهم کنید، پیشنهاد ما خرید سوپرانو تیتانیوم است. باید بگوییم این دستگاه از پیشرفته‌ ترین محصولات زیبایی پوست به شمار می‌آید و مطابق با اصول فناوری دنیا به شکلی تولید شده است که احساس رضایت‌بخشی را برای افراد به ارمغان می‌ آورد.

مراکزی که در زمینه فروش دستگاه‌ های زیبایی و جوانسازی پوست نظیر لیزر فعالیت دارند، حتما باید گواهینامه معتبر بین‌المللی GMT را کسب کنند. از سوی دیگر، اخذ مجوزهای علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری وزارت صنعت و معدن ضروری است.

قیمت دستگاه لیزر

چرا باید از دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 استفاده کنیم؟


دستگاه لیزر سوپر تیتانیوم، یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در هر سال جدید، یک نسخه پیشرفته تری را تولید می کند. لیزر تیتانیوم 2024 با استفاده هم زمان از موثرترین طول موج ها برای رفع موهای زائد یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است. این دستگاه با طول موج 1064 نانومتر میتواند سطح بزرگی از بدن را پوشش دهد و باعث کاهش زمان و هزینه می شود. فناوری خنک کننده پیشرفته و استثنایی در سوپر تیتانیوم 2024 ارتقاء یافته است و مراجعه کنندگان درد کمتری را احساس می کنند. دلایل استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد عبارت اند از:

دستگاه های لیزر جدیدتر معمولا از تکنولوژی به روزتر و پیشرفته تری استفاده می کنند.
می تواند کارایی بهتر و بالاتر در حذف موهای زائد داشته باشد.
هر تکنولوژی جدیدتری جوری طراحی می شود که نسبت به نسل قبلی عوارض کمتری داشته باشد.
دستگاه های جدید لیزر تیتانیوم 2024 دارای ویژگی هایی هستند که استفاده را برای اپراتور و مراجعه کنندگان راحت تر می کند.
دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 قابلیت انجام جلسات سریع تری را دارند و قسمت های بیشتری از موهای زائد بدن را در یک جلسه ازبین می برند.
لیزر سوپر تیتانیوم 2024 بر اساس تحقیقات و تجربیات بیشتری توسعه یافته است که باعث بهبود نتایج می شود.
اپلیکاتورهای مختلفی برای قسمت ها مختلف بدن در این دستگاه طراحی شده است که اندازه های مختلف اپلیکاتور لیزر را برای قسمت های مختلف بدن آسان می کند.
قیمت دستگاه تیتانیوم

این دستگاه با توجه به عملکرد مناسبی که دارد در مقایسه با لیزرهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک‌های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. در حال حاضر به دلیل تغییرات دائم نوسانات بازار، لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شود، قیمت آن بر اساس نرخ دلار مشخص می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش دلار بر هزینه نهایی دستگاه تیتانیوم بی‌تأثیر نخواهد بود.

مدل دستگاه و برند آن نیز عامل مهمی در تعیین قیمت محصولات است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری هر روز مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌شود که قیمت‌ های بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد. این را هم اضافه کنیم که برخی کشورهای تولیدکننده دارای برندهای معتبری هستند، هر چقدر کیفیت و برند محصول در بین مردم محبوب باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

تفاوت لیزر دایود و الکس
لیز دایود و الکس دو نوع از تکنولوژی های لیزر هستند  و برای حذف موهای زائد بدن و صورت قابل استفاده اند. که هر دو در دستگاه لیزر سوپر تیتانیوم  2024 استفاده شده اند، ولی تفاوت هایی باهم دارد و همین تفاوت ها باعث می شود که این دستگاه برای هر نوع تایپ پوستی مناسب باشد. این تفاوت ها شامل موارد زیر می باشد:

طول موج لیزر دایود حدودا 800 نانومتر و طول موج لیزر الکس 755 نانو متر می باشد.
لیزر دایود روی موهای تیره و ضخیم تر و لیزر الکس روی موهای نازک و روشن تر تاثیر دارد که به همین لیزر تیتانیوم 2024 برای هر نوع ضخامت و رنگ مویی قابل استفاده است.
یکی از مهمترین تفاوت های لیزر الکس و دایود، تاثیر گذاری آنها روی رنگ پوست است، لیزر دایود به دلیل عمق نفوذ بیشتر روی پوست های تیره اثرگذاری بیشتری دارد و لیزر الکس برای پوست های روشن مناسب تر است.

Hasti Ahmadi بازدید : 27 چهارشنبه 27 دی 1402 نظرات (0)

کاربرد های دستگاه لیزر کیوسوییچ ؟

این دستگاه یکی از تکنیک ‏های موثر برای درمان لک های پوستی و پاک کردن تاتو می ‏باشد. لک ‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‏ شوند.

این دستگاه پرکاربرد را بیشتر بشناسیم

این شیوه درمانی ایده آل برای از بین بردن لک های پوستی است. وقتی شما این درمان را انجام می دهید پوست شما برای مدت زمان کوتاهی در اثر جذب انرژی لیزر کمی خاکستری و سفید می شود. اگر پوست شما رنگدانه های زیادی داشته باشد ممکن است کمی کبودی نیز ایجاد شود. همچنین ممکن است که برای چند روز پوست شما تاول های کوچکی بزند. در مجموع 7 تا 10 روز طول می کشد تا پوست شما بهبودی کامل پیدا کند.

شیوه و نحوه عملکرد دستگاه لیزر کیوسوییچ

این دستگاه با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.
دستگاه لیرز کیوسوییچ
جهت خرید دستگاه کیوسوییچ به سایت نویان مراجعه کنید.

دستگاه لیزر کیوسوییچ چه مزایا و معایبی دارد؟

این روش، روشی کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک های قهوه ای صورت، لک های جای جوش، رگ های عنکبوتی و .. می باشد.
کیوسوییچ پوست را سفت کرده و افتادگی صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها را بهبود می بخشد و لک های تیره را از بین می برد.
جای آکنه را برطرف می کند، بافت های پوست را ترمیم می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.
عزت نفس شما را بالاتر می برد و پوستی جوان تر به شما می دهد.
رنگدانه های پوست را درمان می کند و تغییر رنگ پوست را از بین می برد.
سلول های مرده پوست را کاهش می دهد.
پوست را کاملا تمیز می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.
رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد و آن ها را به طور دائم از بین می برد.
کلاژن ‏سازی و جوان‌سازی پوست
ترمیم لک زخم و تیرگی موضعی
ازبین بردن قارچ ناخن
از بین بردن ملاسما
درمان هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب
از بین بردن لک های ناشی از افزایش سن
درمان کراتوز سبورئیک
درمان لنتیگو سیمپلکس
رفع چین‌ و چروک ‏های صورت و بهبود بافت آن
رفع خال، کک‏ و مک پوست صورت و بدن
درمان آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست
پاک کردن تتو

درمان لک صورت:

درمان لک صورت که یکی از بیشترین موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ می باشد، تاثیرگذاری بسیار بالایی نیز در درمان لک صورت دارد.
از بین بردن تاتو با لیزر کیوسوییچ چگونه انجام می شود؟
کیوسوییچ
 
دستگاه لیزر کیوسوییچ یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگ های خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: درم ابرژن، فریز، لیزر CO2، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی را بر جای می گذارد. اما روش کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری را بدون عارضه دارد.

عامل های تاثیر گذار بر عملکرد لیزر کیوسوئیچ

پاک شدن رنگ های تاتو به عمق نفوذ رنگ ها، مدت زمان تاتو، نوع و جنس رنگ بستگی دارد. کیوسوئیچ روی رنگ های تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.
 
 

مراقبت‏ های قبل از لیزر کیوسوییچ

از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.
قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.
استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.
وقتی قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.
دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.

مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوییچ

تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.
از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.
بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.
10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.
حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.
تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوییچ

خانم های باردار
سابقه بروز تبخال (هرپس سیمپلکس)
سابقه کلوئید (گوشت اضافی در ناحیه زخم‏های قدیمی)
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
Hasti Ahmadi بازدید : 24 دوشنبه 25 دی 1402 نظرات (0)
تیتانیوم دستگاهی برای رفع موهای زاید که تو ایران فقط چینی هاشو پیدا میکنین چون امریکایی هاش بازار نداره
سوپرانو تیتانیوم یکی از دستگاه‌های مدرن برای رفع موهای زائد بدن است که با بهره‌گیری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ کار می‌کند. هر یک از این طول موج‌ها برای پوست‌های گوناگون کارایی دارد. طول موج الکساندرایت برای محو کردن موهای نازک مانند نقاط پشت لب مناسب است، در مقابل طول موج اندیاگ به رفع موهای ضخیم نواحی شکم کمک می‌کند. طول موج دایود نیز موهای معمولی بدن در نواحی دست را از بین می‌برد.
لیزر تیتانیوم برای کلیه رنگ‌های پوستی به کار می‌رود و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با برخورداری از طول موج‌های مختلف بر روی ملانین‌های پوست تأثیر می‌گذارد و بدین دلیل برای انواع پوست‌های سفید، تیره، برنزه و … کارساز است. لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه تیتانیوم یک روش ایمنی و کاملا بی‌خطر است که عوارض جانبی زیادی به همراه ندارد. در حقیقت، کلینیک‌های زیبایی و متخصصان پوست و مو دستگاه لیزر را بر اساس رنگ پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند و به همین دلیل از اثرگذاری و ایمنی بالایی برخوردار است.
نجوه کارکرد لیزر تیتانیوم
این دستگاه در هر شات، قسمت‌های زیادی از بدن را دربرمی‌گیرد؛ بنابراین درمان موهای زائد با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این دستگاه با مجهز بودن به سیستم خنک کننده از صدمه دیدن پوست و ایجاد نواحی کبودی پیشگیری می‌کند. کیفیت مطلوب آن باعث شده است تا از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر به شمار آید. افراد تحت درمان با این روش هیچ دردی را احساس نمی‌کنند.
لیرز تیتانیوم
 
 

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه کار میکند؟

عملکرد لیزر تیتانیوم با سایر لیزرها متفاوت است. این دستگاه با برخورداری از سه طول موج متعدد با نفوذ به عمق لایه‌های پوستی، ریشه موها را نابود می‌کند. وجود طول موج الکساندرایت با قدرت 755 نانومتر در آن توانایی از بین بردن موهای زائد به رنگ روشن را دارد. از دیگر طول موج‌های موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به دایود با موج 810 نانومتر اشاره کرد که با هدف قرار دادن ریشه موها برای پوست تیره مناسب است.
جهت اطلاع از قیمت دستگاه تیتانیوم میتوانید به سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.
طول موج سوم به کار رفته در این لیزر، اندیاگ است که با بهره‌مندی از موج‌های قوی‌تر به مقدار 1064 نانومتر در مقایسه با طول موج‌های قبلی، بیشتر به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند. در نتیجه، با سرعت نفوذپذیری بالا فولیکول‌های پوست را هدف قرار می‌دهد و از این طریق باعث کاهش خطرات سوختگی می‌شود.
نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم به گونه‌ای است که با حرکت دادن بر روی نواحی مورد نظر، پوست را گرم می‌کند. این نواحی با کمک پالس‌های نیروی لیزر با نفوذ به ریشه‌های عمیق مو موجب رفع موهای زائد می‌شود. انرژی حاصل از طول موج‌های لیزر با جذب شدن به فولیکول‌ها و نابودسازی آن‌ها از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند.
آیا لیزر موهای زائد با تیتانیوم یک روش ایمن و مطمئن است؟
با توجه به عملکرد مناسب لیزر تیتانیوم می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و مطمئن دانست. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته، بی‌خطر است و بیمار پس از انجام لیزر هیچ گونه عوارض و التهابات پوستی را مشاهده نخواهد کرد.
احتمال دارد افراد دارای حساسیت، با کمی قرمزی پوست مواجه شوند که بعد از نیم ساعت اثرات آن به کلی از بین می‌رود و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. در حال حاضر عوارض قابل ملاحظه‌ای که خطرناک باشد توسط متخصصان زیبایی ثبت نشده است.

فایده های مهم دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

1. دارای سیستم خنک کننده

بر روی لیزر تیتانیوم، سیستم خنک کننده Ice Plus تعبیه شده است که به کاهش احساس درد در حین کار کمک می‌کند. اشعه‌های لیزر با تولید گرمای زیاد بر روی پوست، آزاردهنده است. برای مقابله با این درد، استفاده از سیستم خنک کننده در دستگاه به تنظیم دمای هندپیس کمک می‌کند و با اعمال جریان هوای خنک بر روی پوست در کاهش احساس درد، خارش، سوزش، کبودی و قرمزی پوست مؤثر است.
این سیستم در کارایی دستگاه خللی وارد نمی‌کند، بلکه با به حداقل رساندن جریان گرما و خنگ نگه‌داشتن پوست تأثیرات مثبتی در از بین بردن موهای زائد دارد. سایر دستگاه‌های لیزر که فاقد سیستم خنک کننده هستند، علاوه بر کاهش کیفیت مطلوب باعث سوختگی پوست شده و اثرات زیان‌باری به وجود می‌آورند.

2. بالا بودن سرعت در رفع موهای زائد

لیزر سوپرانو تیتانیوم با داشتن فرکانس بالا و همچنین سه طول موج مختلف با سرعت بیشتری موهای زائد را از بین می‌برد. از سوی دیگر، دو هندپیس قدرتمند دستگاه در کاهش زمان درمان اثرگذار است، به همین خاطر تعداد جلسات درمان بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این هندپیس دسترسی به نواحی گوناگون بدن نظیر لایه‌های ظریف گوش را آسان می‌سازد.
 
 
همه ابتکارات مدرن در لیزر تیتانیوم، آن را به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل کرده است و نتایج اثربخشی را به دنبال دارد. اسپات سایز بسیار بزرگ در آن موجب شده است تا طول دوره درمان را در حدود بالای 30% کاهش دهد؛ زیرا سطح وسیعی از بدن به شعاع 900 سانتیمتر را دربرمی‌گیرد. تعداد جلسات درمان برای نابودسازی ریشه موها به رنگ پوست افراد بستگی دارد، هر چقدر پوست تیره‌تر باشد بر زمان مورد نیاز افزوده خواهد شد. معمولا بیماران بین 6 تا 8 جلسه از شر موهای اضافی خود خلاص می‌شوند.
های زائد را از بین می‌برد. هیچ دستگاه لیزری توانایی این را ندارد که ریشه موها را صد درصد نابود کند، ولی سوپرانو تیتانیوم با بکارگیری هر یک از موج‌ها در ریشه‌کن کردن کامل موها مؤثر است. در نتیجه با استفاده از این لیزر دیگر جای نگرانی برای مشاهده نتایج دقیق آن وجود ندارد.

3. مناسب برای تمامی پوست‌ها

طول موج‌های تعبیه شده در دستگاه، امکان رفع موهای زائد برای تمامی پوست‌ها را مهیا کرده است. افراد دارای پوست روشن و تیره می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از آن استفاده کنند. انجام لیزر با این روش هم برای زنان و هم مردان امکانپذیر است.

4. عدم احساس درد و ناراحتی در حین درمان

سیستم خنک کننده‌ای که بر روی دستگاه وجود دارد، مانع از احساس درد و ناراحتی در حین درمان می‌شود. این سیستم با متعادل کردن لایه‌های پوست، حس خوبی را به بیمار انتقال می‌دهد.

5. مؤثر برای قسمت‌های مختلف بدن

درمان موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته بر روی تمامی نقاط مختلف بدن اعم از دست‌ها، پاها، بیکینی، زیربغل، صورت، پشت لب، شکم و … قابل اجرا است.

6. از بین بردن تمام فولیکول‌های مو

برخی دستگاه‌های لیزر قادر نیستند به درستی تمامی فولیکول‌های مو را نابود کنند، اما لیزر تیتانیوم به خوبی از عهده این کار برمی‌آید. در صورتی که فولیکول‌ها کاملا از بین نروند، روند درمان با مشکل مواجه می‌شود و در این شرایط بیمار نتایج اثربخشی را کسب نخواهد کرد.
لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر چه تفاوتی دارد؟
اندازه نقطه پرتو: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های لیزر تیتانیوم با دستگاهی مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن است. هر چقدر اسپات لیزر اندازه بزرگتری داشته باشد بر تسریع روند درمان تأثیر می‌گذارد. اغلب دستگاه‌ها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی لیزر تیتانیوم با دارا بودن قطر تابش نسبتا بزرگ در حدود 4 سانتیمتر و پوشش دادن نواحی وسیعی از پوست، درمان را راحت‌تر می‌کند.
نرم‌افزار دستگاه: دستگاه‌های لیزر از نرم‌افزارهای یکسانی برخوردار نیستند. تیتانیوم سوپرانو از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است که پزشک و یا دستیار با استفاده از آن، بر اساس نوع پوست افراد پیش تنظیمات را انجام می‌دهند.
طول موج و فرکانس لیزر: تفاوت عمده دستگاه‌های لیزر مرتبط با طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها طول موج بسیار ضعیفی دارند که قادر به از بین بردن موهای زائد نیست. اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر دستگاه‌های لیزر را امتحان کرده‌اید و هر بار نتایج رضایت‌بخشی به دست نیاورده‌اید، حتما لیزر تیتانیوم با طول موج‌های قدرتمند و همچنین فرکانس بالا به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی برای رفع موهای زائد است.
 
 
طول عمر بالای دستگاه: معمولا دستگاه‌های لیزری که دارای دو هندپیس هستند، در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارند. لیزر تیتانیوم نیز با دارا بودن دو هندپیس از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

میزان تأثیرگذاری لیزر تیتانیوم چقدر است؟ آیا خرید لیزر تیتانیوم ارزش دارد ؟

کاربرد این دستگاه ارتباط مستقیمی با رنگ پوست افراد دارد. معمولا پوست‌های تیره، موهای ضخیم‌تری در مقایسه با سایر افراد دارند، ولی این نویدبخش است که با بکارگیری لیزر تیتانیوم می‌توانند نتایج مطلوبی را به دست آورند.
تلفیق طول موج‌های گوناگون با نفوذ به عمق ریشه موها قادر است بیش از 85% موها را به کلی از بین ببرد. موهایی که به اصطلاح زیرپوستی نامیده می‌شوند نیز در این روش بعد از انجام لیزر اصلا قابل مشاهده نیستند. اغلب متخصصان زیبایی عقیده دارند طول موج‌های 755، 810 و 1064 نانومتر در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را در مقابله با موهای زائد بدن نمایان می‌کنند.
لازم به ذکر است هیچ یک از دستگاه‌های لیزر توانایی این را ندارد تا به طول کامل موهای زائد را محو کند. لیزر تیتانیوم در بین سایر دستگاه‌ها، موفقیت اجرایی بالایی را در ریشه‌کن کردن ریشه موها به خود اختصاص داده است.
خرید لیزر تیتانیوم
خرید لیزر تیتانیوم با تکنولوژی مدرن خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که امروزه طرفداران زیادی دارد. سرعت درمان بالای این محصول و همچنین دستیابی به نتایج مطلوب، خیال خریداران را درباره خرید آن راحت می‌کند.
به هنگام خرید لیزر تیتانیوم سوپرانو توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است. یکی از این موارد، دقت در خریدارای محصول از شرکت‌های معتبر است. شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های لیزر فعالیت دارند که همه آن‌ها دارای محصولات مرغوبی نیستند. برای اطلاع از کیفیت دستگاه‌های زیبایی می‌توان با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرد و اقدامات لازم را برای خرید انجام داد.
نکته قابل توجه دیگر، ضمانت دستگاه لیزر و خدمات پس از فروش است. ضمانت محصول نیز تأثیر زیادی بر خریداری آن دارد، در غیر این صورت با خرابی دستگاه کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و دیگر قابل جبران نیست. به طول معمول هر یک از شرکت‌های معتبر 10 سال خدمات پس از فروش دارند.
با خرید این دستگاه امکان لیزر موهای زائد در طیف وسیعی از پوست وجود دارد. این عامل در کنار سایر فناوری‌های به کار رفته در آن به ایمنی بالای محصول و به حداقل رساندن آسیب‌های پوستی کمک می‌کند.
اگر قصد دارید از دستگاه لیزر منحصربه‌فردی برای کلینیک زیبایی خود بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما خرید لیزر تیتانیوم است. باید بگوییم این دستگاه لیزر در زمره مدرن‌ترین محصولات زیبایی پوست قرار می‌گیرد و مطابق با اصول فناوری دنیا به گونه‌ای طراحی شده است که حس رضایت‌بخشی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.
مراکزی که در زمینه فروش دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست مانند لیزر فعالیت دارند، حتما باید دارای گواهینامه معتبر بین‌المللی GMT باشند. از سوی دیگر، کسب تأییدیه‌های علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری وزارت صنعت و معدن الزامی است.
 
 

قیمت لیزر تیتانیوم

این دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد در مقایسه با لیزرهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار بوده و تهیه آن در کلینیک‌های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. اگر هر کالایی گارانتی داشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت شود. برخی دستگاه‌های لیزر فاقد سیستم خنک کننده هستند که به طور طبیعی قیمت پایین‌تری دارند، اما لیزر تیتانیوم با دارا بودن این سیستم قوی قیمت متفاوتی خواهد داشت.
امروزه با توجه به تغییر و تحولات دائم نوسانات بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این محصول وارداتی بوده و از کشورهای خارج وارد کشورمان می‌شود، قیمت آن بر حسب نرخ دلار تعیین می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش قیمت دلار بر هزینه نهایی دستگاه تیتانیوم بی‌تأثیر نیست.
عامل مؤثر دیگر بر قیمت این دستگاه، کیفیت و قابلیت‌های آن است. اگر محصول کارایی مناسبی داشته باشد و هر یک از پارامترهای آن به خوبی کار کنند، قیمت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین کیفیت مرغوب کالا تعیین‌کننده ارزش آن خواهد بود.
مدل دستگاه و برند آن نیز در قیمت تأثیرگذار است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز مدل‌های جدیدی روانه بازار می‌شود که قیمت‌های آن‌ها نسبت به دستگاه‌های قدیمی بالاتر است. این را هم اضافه کنیم که برخی کشورهای تولیدکننده دستگاه‌های لیزر دارای برند معتبری هستند، محبوبیت بالای برند نشان‌دهنده کیفیت محصول و قیمت نسبتا بالای آن است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
شرکت نویان طب مانلی بزرگترین تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه لیزر ، دستگاه هایفو ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 1,878
  • بازدید کلی : 2,215