loading...
دستگاه لیزر تیتانیوم
Hasti Ahmadi بازدید : 3 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

آسان ترین روش دریافت مدرک اپراتوری لیزر از سازمان انرژی اتمی کشور

خبر خوب برای کسانی که قصد دریافت مدرک اپراتور لیزر دارند، سازمان انرژی اتمی به همراه شرکت نویان طب مانلی ، فعالیت مشترکی را تحت عنوان کارگاه آموزشی اپراتور لیزر در حیطه بالینی و کار با دستگاه لیزر برگزار میکنند، این ورکشاپ ویژه اپراتوران لیزر، پزشکان و افرادی که قصد دارند در مراکز لیزر مشغول به کار شوند، مفید می باشد، لازم به ذکر است که پس از پایان این کارگاه آموزشی مدرک رسمی اپراتور لیزر از انرژی اتمی کشور به کارآموزان اعطا میشود.

دوره آموزشی اپراتور لیزر برای اولین بار به صورت مشترک با همکاری سازمان انرژِ اتمی، جهاد دانشگاه تهران، مرکز فنی و حرفه ای و شرکت نویان طب مانلی برگزار می گردد، در این دوره دو روزه که یک روز به صورت تئوری و یک روز به صورت عملی برگزار می شود، سر فصل های آن آشنایی با انواع دستگاه های لیزر، بهترین دستگاه لیزر وهای زائد، قطعات و تنظیمات داخلی دستگاه، اطلاعات لازم درباره مراقبتهای قبل و بعد از لیزر و نحوه ی صحیح کار با دستگاه لیزر، وظایف کامل اپراتورلیزر ارائه می شود، سپس در پایان دوره یک مدرک معتبر اپراتوری لیزر با تاییدیه ی انرژی اتمی و جهاد دانشگاهی از فنی حرفه ای کشور با عنوان مدرک اپراتوری لیزر به کارآموزان تقدیم میشود. چنانچه مایل هستید اطلاعات بیشتری راجع به دوره اپراتوری لیزر بدانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

دریافت مدرک بین المللی لیزر جهاد دانشگاهی

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم2024

نکته بسیار مهمی که باید برای آشنایی با جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد بررسی کنید، انواع دستگاه‌هایی هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. جهت خرید بررسی قیمت بهترین دستگاه لیزرتیتانیوم 2024 باید با ویژگی های آن کامل آشنایی پیدا کنید:

یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است که برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 از مزایا و ویژگی های برجسته ای برخوردار است، این ویژگی ها شامل 4 طول‌موج مختلف، سیستم خنک کننده ICE TEC، دارای توان های خروجی 1200 الی 2000 وات، دارای طول موج 940 وایتنینگ، سیستم عامل اندروید، تنوع رنگ،سیستم ردیابی وسیستم تغییر سایز و متریال می باشد. این دستگاه یکی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 انتخاب شده است.

خرید دستگاه لیزر استاندارد

نحوه دریافت مجوز یکی از مهم ‌ترین نکاتی است که جهت خرید دستگاه لیزر استاندارد باید به آن اهمیت دهیم. اگر شما شرایط دریافت مجوز کلینیک لیزر را فراهم کرده ‌اید باید به دنبال یک مرکز آموزشی معتبر باشید. به جای توجه به موارد متفاوت مانند نزدیک بودن موسسه آموزشی باید به اعتبار و شهرت موسسه اهمیت دهید. در مراکزی باید ثبت نام کنید که نحوه کار کردن با دستگاه لیزر را به صورت اصولی آموزش می‌ دهند. دقت داشته باشید که دوره لیزر باید در بخش‌ های عملی و تئوری ارائه گردد. در این صورت با فوت و فن کار به خوبی آشنا می‌ شوید.

پس از شرکت کردن در دوره‌ های اپراتوری لیزر تمامی نکاتی که مربوط به دستگاه لیزر با مجوز پزشکی است را یاد خواهید گرفت. همچنین اطلاعات مهمی که مربوط به ایمنی لیزر، بافت پوست، مراقبت‌ های قبل و بعد لیزر و … هستند را یاد می ‌گیرید. پس از آموزش‌ های تئوری نیاز است که دوره‌ های عملی را بگذرانید. در دوره ‌های عملی جدیت بیشتری برای کار کسب خواهید کرد. پس از اینکه مدرک کار با استفاده از دستگاه‌ های لیزر را دریافت کردید می‌ توانید برای ثبت کلینیک زیبایی اقدام کنید.

یکی از معتبرترین شرکت های که توانایی خرید و بررسی قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 را از آن دارید، شرکت نویان طب مانلی است. مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی فراوان بوده و یکی از آن‌ها قیمت مناسب، 10سال خدمات پس از فروش، یک سال وارانتی، حمل و نقل رایگان، نصب و آموزش رایگان دستگاه می باشد. نویان طب مانلی واردکننده معتبر این دستگاه‌ها بوده و خدماتی عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به ارائه درمان بدون درد کمک کند.

دستگاه تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول موج‌های لیزری مختلف را به‌طور هم‌زمان ارائه دهد. با ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می‌تواند پوستی صاف را برای همیشه به شما بدهد، با نویان طب مانلی همراه باشید،

دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

ویژگی‌های پیشرفته دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است.

پوست صاف و بدون مو با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو

فن آوری ها و ویژگی های ترکیبی لیزر تیتانیوم می تواند به شما کمک کند پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. این دستگاه موهای ریز تا درشت را هدف قرار می دهد و در نواحی مختلف بدن کار می کند. این شامل صورت و ناحیه‌های دیگر بدن نیز می شود.

تیتانیوم پلاس از لیزر دایود استفاده می کند که می تواند به طور موثر فقط تارهای مو را هدف قرار دهد. گفته می شود که درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم 80 درصد مؤثرتر از سایر درمان ها است.

درمان راحت و بدون درد

دستگاه لیزر تیتانیوم از لیزر دایود استفاده می کند که در مقایسه با IPL یا نور پالسی شدید برای رفع موهای زائد ایمن تر و موثرتر است. لیزر دایود فقط مو را هدف قرار می دهد که می تواند از آسیب به بافت اطراف جلوگیری کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس همچنین دارای ICE PLUS است، یک فناوری خنک کننده که می تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول درمان کمک کند. این امر از احساس ناراحتی یا درد بیماران در طول درمان جلوگیری می کند.

مناسب برای همه انواع پوست و رنگ

دستگاه لیزر تیتانیوم از سه طول موج متفاوت 1064nm، 810nm و 755nm استفاده می کند. این طول موج های لیزر می توانند به لایه های مختلف پوست برسند تا به طور موثر ملانین را به جای پوست روی فولیکول های مو هدف قرار دهند. این ویژگی می تواند خطر آسیب پوست را کاهش دهد. این طول موج های لیزر برای انواع پوست های تیره تر، حتی برای پوست های برنزه نیز ایمن هستند.

درمان سریع و ایمن

ویژگی های لیزر تیتانیوم کمک می کند تا درمان های سریع، ایمن و راحت برای بیماران حفظ شود. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای دو اتصال دهنده است که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه نقطه بزرگتری است که منطقه بیشتری را پوشش می دهد.

علاوه بر این، فناوری برتر SHR یا Titanium Hair Removal به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور موثری از شر موهای هر نوع پوست و رنگ پوست خلاص شود. با این ویژگی می توان از آن در نواحی ظریف مانند سوراخ‌های بینی، گوش ها و حتی خط بیکینی استفاده کرد.

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ / دستگاه ریموو تاتو و خالکوبی

آشنایی با انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با توجه به نیاز خود، دستگاه مناسب را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع دستگاه کیوسوئیچ بپردازیم و نکات مربوط به هرکدام را توضیح دهیم. پیش از هر چیزی لازم است که کمی با دستگاه کیوسوئیچ و نحوه کارکرد آن آشنا شوید:

کیوسوئیچ یک نوع لیزر است که از روشی خاص برای تولید پالس‌ های نوری با بالاترین قدرت و در کوتاهترین زمان استفاده می ‌کند. نام “کیوسوئیچ” به معنای سوئیچ یا کلیدی قابل تنظیم است که امکان برش یا قطع جریان لیزر را فراهم می‌ کند. در دستگاه لیزر کیوسوئیچ، از یک ماده فعال یا یک مدیوم لیزری استفاده می ‌شود که به طور معمول از یک کریستال نیتروژنیم (Nd:YAG) یا روبی (Ruby) تشکیل شده است. در حالت عادی، لیزر کیوسوئیچ دارای یک قسمت سوئیچ شده (Q-switch) است که جریان لیزر را مسدود کرده و انرژی را ذخیره می ‌کند.

آشنایی با بهترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ

انتخاب بهترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ، دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی، لیزر کیوسوئیچ سایناشور است و سایر مدل ‌ها، به نیازها، کاربردها و محدودیت ‌های شما بستگی دارد. هر یک از این دستگاه ‌ها ویژگی ‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر، توصیه می ‌شود با یک تکنسین ماهر در این زمینه مشورت کنید. این افراد می ‌توانند نیازها و هدف تان را بررسی کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند تا متوجه شوید کدام دستگاه برای شرایط و نیاز خاص شما مناسب ‌تر است.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور

تفاوت بین دستگاه لیزرهای کیوسوئیچ و دستگاه لیزرهای معمولی

تفاوت اصلی بین لیزرهای Q-Switched و لیزرهای معمولی در قابلیت تولید پالس ‌های کوتاه و با شدت بالا است. لیزرهای معمولی به طور کلی به صورت پیوسته (Continuous Wave) عمل کرده و نور را به شکل مداوم تولید می ‌کنند. از طرف دیگر لیزرهای Q-Switched قادر به تولید پالس‌ های بسیار کوتاه و با شدت بالا هستند.

در دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی، از یک کارد (کیوسوئیچ) استفاده می‌ شود تا انرژی لیزر را در یک بازه زمانی کوتاه و به صورت پالسی آزاد کند. این کارد به طور فعال قدرت لیزر را متوقف می‌ کند و سپس به صورت ناگهانی آن را آزاد می نماید، که منجر به تولید پالس ‌های بسیار کوتاه و قوی می ‌شود. این پالس ‌ها معمولا به مدت نانوثانیه (1 بیلیون متر) و با انرژی بسیار زیادی تولید می ‌شوند.

لیزرهای Q-Switched برای کاربردهایی مانند حذف تاتو، درمان پیگمانتاسیون پوست، درمان لیزری چشم و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می ‌شوند. این موارد نیاز به پالس‌ های بسیار کوتاه و قوی دارند. در مقابل، لیزرهای معمولی برای کاربردهایی که نیاز به نور پیوسته دارند، مانند برش، درمان لیزری پوست به صورت پیوسته و برخی کاربردهای دیگر مناسب ‌تر هستند.

مراقبت‏ های قبل از لیزر کیوسوییچ

  • از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.
  • قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.
  • استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.
  • وقتی قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.
  • دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.

مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوئیچ

  • تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.
  • از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.
  • بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.
  • 10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.
  • حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.
  • تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.

مزایای خرید دستگاه های کلینیکی از نویان طب مانلی

شرکت تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی واردکننده دستگاه های لاین زیبایی از جمله : انواع دستگاه لیزر تیتانیوم، دستگاه لاغری، دستگاه جوانسازی ، دستگاه هایفو و دستگاه  لیزرکیوسوئیچ می باشد .تمامی دستگاه  های نویان طب مانلی دارای مجوز از تجهیزات پزشکی آیمد می باشد. همچنین تنها نماینده انحصاری دستگاه های لیزر تیتانیوم از کمپانی دراگو فلای چین می باشد.

جهت مشاهده محصولات نویان طب مانلی روی لینک داخل پرانتز کلیک نمایید. (https://noyantebmanely.com/)

خدمات که نویان طب مانلی ارائه می دهد...

  • آموزش رایگان کار با دستگاه ها
  • نصب رایگان دستگاه ها در محل
  • راه اندازی وچک همراه تنظیمات اولیه دستگاه ها
  • حمل و نقل رایگاه دستگاه ها در سراسر کشور
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • 1 سال گارانتی قطعات دستگاه ها
  • اعطای مدرک اپراتوری لیزر برای مشتریان دستگاه لیزر تیتانیوم
  • ارائه مشاوره رایگان جهت راه اندازی کسب و کار شما ، افزایش درآمد، نحوه تبلیغات و جذب کلاینت
  • همراهی شما در تممی مراحل کاریتان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شرکت نویان طب مانلی بزرگترین تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، انواع دستگاه لیزر ، دستگاه هایفو ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 1,744
  • بازدید کلی : 2,081